فرهنگی

جامع ترین کتاب کاربردی برای بازماندگان اموات  

به گزارش صدای مشهد ،ابواب الرحمه در واقع کتابی برای مراسم های درگذشتگان شما، ختم مراسم یادبودتوسط صاحبان عزا،ادارات،شرکتها،نهادها،ارگانها می باشد.
این کتاب راهنمایی کاربردی و عملی برای بازماندگان اموات می باشد و به گونه ای تنظیم شده است که با زبانی ساده، بازماندگان اموات را قدم به قدم از نقطه آغاز سفر عزیزانشان یعنی از زمان احتضار و مرگ، در موقع تشییع جنازه، در زمان غسل و کفن نمودن تا دفن متوفی و هم چنین در شب اول قبر و … همراهی می کند، چون در آن تلاش شده است که با استفاده از منابع معتبر و توصیه های کاربردی ائمه معصومین علیه السلام، بهترین دستورالعمل ها و اقداماتی را که بازماندگان متوفی بایستی بدانند.
از محتویات این کتاب گفتی است که آشنایی بافلسفه مرگ ،ثواب تشیع جنازه،اقدامات ووظایف درمورد دفن میت ،شب اول قبر و..،عوامل شادی وارامش برای روح اموات ،بهترین اقدامات نجات بخش برای اموات ،آشنایی با چهل حق والدین بعد از انها و بهترین اعمال درباره اهل قبور و…. می باشد.
همچنین میتوان امکان چاپ زندگینامه و عکس متوفی ، اضافه کردن ادعیه مورد نظر و امکان درج مطالب واطلاعات انجام بشود.
این کتاب ، هدیه ای ماندگار ازجانب صاحب عزا،سازمانها،شرکتها و… است.
در حال حاضر قیمت کتاب ۵۰هزارتومان و قطر کتاب، بصورت پالتویی و ۱۹۰ صفحه است .
خوب است بدانید که بخشی از عواید فروش این کتاب برای حمایت از فعالیت های موسسه نیکوکاری توانمندسازی امید حامی افراد با نیازهای ویژه توانیابان ذهنی ،اوتیسم ،سندروم داون اختصاص یافته است .
لذا شما میتوانید به نیت اموات خودتان به هرتعداد وتیراژ کتاب ابواب الرحمه را سفارش ویژه داده که دراین حالت ضمن چاپ عکس متوفی و مطالب مورد نظرتان در کتاب و آن رادرمجالس ترحیم و بزرگداشت درگذشتگان خود،به کلیه شرکت کنندگان هدیه نمایید بدیهی است با خواندن این کتاب و انجام اعمال ذکر شده درآن ،ثوابی مضاعف برای اموات شما منظور خواهدشد ،که قطعا باعث آرامش و آمرزش روح آن عزیزان سفرکرده خواهد شد
شما میتوانید به نیت درگذشتگان خود از ثلث مال درگذشتگان خود به صورت هدیه ،نذورات وهمت عالی مارا درجهت نشر بیشتر کتاب ودیگر انتشارات فرهنگی وکمک به موسسه درخدمت به این عزیزان ما رایاری کنید.
تلفن سفارشات ۰۹۱۰۹۴۵۴۰۲۶
۰۹۹۰۵۷۸۵۸۱۳

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید