ورزشییادداشت

جامعه ورزش به صحنه بیایند

یادداشت مجید مولایی پیرامون نقش اهالی ورزش در اغتشاشات

 

«جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری‌های چند نفر ارزشی ندارد.» این ‌ فرازی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص اظهار نظر چند نفر از ورزشکاران درخصوص حوادث اخیر کشور است.

این نگاه عمیق و همه جانبه رهبر انقلاب، مبین سلامت جامعه ورزش کشور است. فرمایش انقلابی و درخور ستایش ایشان در حوزه ورزش، تأمل برانگیز و برای ورزشکاران، مدیران و همه دست اندرکاران این عرصه باعث افتخار و صد البته نشان دهنده تأیید جامعه ورزشکاران است.

حال با توجه به این فرمایشات و نیز به پشتوانه دیگر فرمایشات معظم له ، راه انحراف بر کسانی که گاه و بیگاه افسار گسیخته جامعه ورزش را جامعه فسادآور معرفی می ‌نمایند و باعث هتک حرمت قهرمانان و مربیان و ورزشکاران می شوند، بسته می شود.

اما امروز این پرسش مطرح است که در شرایط حساس کنونی که فضای جامعه غبارآلود و فتنه ‌ برانگیز می ‌ نماید ، وظیفه جامعه ورزش در قبال مردم که همانا هواداران واقعی ورزش هستند ، چیست ؟

امروز ضرورت دارد ، جامعه ورزش هر استان ، از هر گروه و رشته با هماهنگی مراجع ذی ‌ صلاح در یک روز خاص ابتکار عمل را بدست بگیرد و با حمایت از نیروهای خدوم انتظامی ، ضمن ابراز پایبندی خود به اسلام ، انقلاب و ملت ، ثابت کنند چه در میادین ورزشی و چه در میدان دفاع از ارزش ‌ ها ، پیشرو از سایر گروه ‌ های اجتماعی برای حمایت از مردم به صحنه می ‌ آیند.

شایان ذکر است جامعه ورزش آماده دفاع از ارزش ‌ ها و انقلاب اسلامی می باشد و منتظر است مدیران و مسولان ورزش کشور تدارک این راهپیمایی عظیم ورزشکاری را در صدر برنامه های خود قرار دهند.

✍ مجید مولایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید