اسلایدراقتصادی

توزیع گوشت با تاریخ انقضای نزدیک در حاشیه شهر مشهد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مشهد گفت: طی روزهای گذشته گوشتی که تاریخ مصرف و انقضای آن در روزهای پایانی بوده است در حاشیه این شهر توزیع و فروخته شد.

به گزارش صدای مشهد، احمد ریواده افزود: بر اساس اعلام نهادهای خدمت رسان این گوشتها در مناطق “سیدی” و “طرق” توزیع شده اما تاریخ مصرف گذشته نبوده‌اند.

وی ادامه داد: این موضوع دیروز به متولیان اعلام شد و در ادامه پیگیریها جلسه ستاد تنظیم بازار در مشهد تشکیل گردید و از اداره صنعت، معدن و تجارت در این خصوص توضیح خواسته شد.

معاون فرماندار مشهد میزان گوشت توزیع شده و نهاد توزیع کننده آن را اعلام نکرد و گفت: براساس گزارشی که از استانداری دریافت شده، توزیع گوشت بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار و برای تنظیم قیمت این کالا صورت گرفته  است.

وی افزود: با اینکه تاریخ مصرف گوشت توزیع شده نگذشته بود اما باید نسبت به توزیع این گوشت در آخرین روزهای تاریخ مصرف ملاحظه بیشتری صورت می‌گرفت.

برخی شهروندان در تماس با خبرنگار ایرنا از توزیع گوشت منجمد در حال انقضای تاریخ مصرف بوسیله خودروهای یخچالدار در مناطق کم برخوردار مشهد ازجمله مناطق سیدی و حوالی میدان بار ساختمان خبر دادند. بر این اساس یک یا دو روز به تاریخ انقضای این گوشتها باقی مانده بود و عرضه این اقلام زیر قیمت مصوب گوشت منجمد صورت گرفته است.

کلانشهر مشهد سه میلیون نفر جمعیت دارد که با احتساب برخی روستاهای چسبیده به این کلانشهر، جمعیت بافت پیرامونی و حاشیه نشین این کلانشهر حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام شده است.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید