اسلایدراقتصادی

توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی آغاز شد

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع بخشی از کالاهای سهمیه ماه‌های محرم و صفر این استان شامل برنج و مرغ منجمد در سطح شبکه توزیع طرح تنظیم بازار استان آغاز شده است.

به گزارش صدای مشهد، علی غفوری مقدم افزود: خراسان رضوی سهمیه‌ای از برنج هندی، مرغ منجمد و شکر ویژه هیاتهای مذهبی، تکایا، حسینیه‌ها و سبدهای معشیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایام محرم و صفر داشت اما آن طور که انتظار می‌رفت این سهمیه به طور کامل جذب نشد.

وی ادامه داد: هزار و ۹۰۰ تن برنج هندی، ۶۵۰ تن مرغ منجمد و ۲ هزار تن شکر از سهمیه ماه‌های محرم و صفر خراسان رضوی از ستاد تنظیم بازار کشور باقیمانده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از آنجا که این استان  درصدد جذب کامل سهمیه مزبور تا پایان ماه صفر است پیرو مصوبه کمیسیون تنظیم بازار از امروز توزیع باقیمانده این سهمیه بین همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و واحدهای صنفی امین که ظرفیت پذیرش آن را دارند آغاز شده است.

غفوری مقدم افزود: صاحبان فروشگاه‌های مزبور می‌توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی کالای مورد نظر را گرفته و با قیمت مصوب به فروش برسانند.

وی اظهار داشت: صاحبان این فروشگاه‌ها که سهمیه مزبور را دریافت می‌کنند باید برنج هندی را به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار ریال و گوشت مرغ منجمد را به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال به فروش برسانند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سهمیه باقیمانده شکر استان در ماه‌های محرم و صفر نیز با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت در اختیار کارخانه‌های قندسازی قرار می‌گیرد تا با قیمت کارشناسی شده در اختیار شبکه توزیع طرح تنظیم بازار گذاشته شود./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید