اسلایدرشهری

تماس مزاحمتی ۵۲ درصد از تماس‌های گرفته شده با سازمان آتش‌نشانی را تشکیل می دهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ۵۲.۷ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ در یک سال گذشته تماس مزاحمتی بوده ‌است.

به گزارش صدای مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: طی یکسال گذشته تا کنون ۷۴۵ هزار و ۹۷۶ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و به طور متوسط روزانه پاسخگوی حداقل ۲ هزار و ۴۴ تماس بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ۲۵ هزار و ۵۷ تماس از این تعداد معادل ۳.۴ درصد تماس عملیاتی بود و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ تماس نیز معادل ۵۲.۷ درصد تماس‌ها، تماس مزاحمتی بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد وی با اشاره به اینکه نیمی از تماس ها به این سازمان تماس مزاحمتی است گفت: ۱۸۷ هزار و ۴ تماس نیز معادل ۲۵ درصد تماس‌ها، اشتباهی بوده است و ۴۷ هزار و ۴۱۹ مورد معادل ۶.۳ درصد تماس‌ها مشاوره بود و ۹۳ و ۲۱۲ تماس نیز به سایر موارد مربوط می‌شود.

عزیزی افزود: همچنین طی این مدت هفت هزار و ۹۰۲ عملیات آتش‌سوزی و پنج هزار و ۹۳۷ مورد عملیات امدادرسانی توسط آتش‌نشانان انجام شد.

هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۱ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید