اسلایدرشهری

تخریب دیوار شهرک پردیس و شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی

شهردار منطقه ۶ مشهد با اشاره به تخریب دیوار شهرک پردیس گفت: تخریب این دیوار با هدف ساماندهی و بهسازی دو شهرک پردیس و شهید بهشتی انجام شده است.

به گزارش صدای مشهد، حجت الله حیدری، امروز درحاشیه تخریب دیوار شهرک پردیس که با حضور شهردار، فرماندار و رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار و پیرامونی شورای اسلامی شهرمشهد انجام شد، اظهار کرد: در مجموعه شهرک پردیس و بهشتی ۴۲ بلوک با هزار ۸۷۰ واحد وجود دارد که از این تعداد ۱۲ بلوک در شهرک پردیس و ۳۲ بلوک درشهرک بهشتی قراردارند.

وی افزود: این دو مجموعه دارای یک پایانکار کلی هستند که در گذشته دیواری میان آیلند میانی بولواری که این شهرک ها را به بولوار شهید رستمی متصل می کند،کشیده شده بود.

شهردار منطقه ۶ بیان کرد: برای پاسخگویی به تقاضای اکثریت ساکنان شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس که خواستار ساماندهی وضعیت این دو شهرک بودند، اولین گام برداشتن این دیوار بود تا به این وسیله شهرک ها از حالت مجتمع خارج شده و شهرداری بتواند طبق قانون اقدام به ساماندهی این دو شهرک کند.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز براساس تصمیم مجموعه های بالا دستی و درخواست مردم، کار تخریب دیوار انجام شد که امیدواریم با توجه به وعده های پیشین، بحث ساماندهی و بهسازی شهرک پردیس و بهشتی آغاز شود.

وی اضافه کرد: امروز اعلام کردیم تا اقدامات مورد نیاز برای بهسازی و ترمیم فضای سبز آیلند میانی بولوار واقع در میان این دو شهرک را آغاز کنند همچنین امروز اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب این دو مجموعه آغاز شد .

شهردار منطقه ۶ مشهد گفت: امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آینده خدماتی به این دو شهرک ارائه شود تا گلایه مندی برخی از ساکنان شهرک پردیس برطرف شود.

حیدری بیان کرد: در مجموع ما به دنبال ارائه خدمات بهتر به دو شهرک پردیس و شهید بهشتی هستیم و شهردار مشهد نیز بر این امر تاکید دارند.

گفتنی است، دو هفته قبل شهردار مشهد، با حضور در جمع ساکنان شهرک بهشتی در پاسخ به خواسته مردم برای برداشته شدن دیوار حائل شهرک پردیس و ساماندهی و بهسازی این دو شهرک وعده داد که ظرف کمتر از یک ماه آینده دیوار حائل میان این دو شهرک برداشته شده و اقدامات در راستای ساماندهی شهرک شهید بهشتی و پردیس آغاز شود که امروز با تخریب این دیوار وعده شهردار مشهد محقق شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید