ورزشی

تجهیز بالغ بر ۵۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان/۴۲ بانو از خراسان رضوی عضو رسمی تیم های ملی هستند

معاون امور ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امسال بالغ بر ۱۴۹ نفر از استان ما به تیم های ملی دعوت شدند كه از این تعداد ۴۲ نفر عضو رسمی تیم های ملی هستند.

به گزارش صدای مشهد، فهیمه سروری در گفتگو با برنامه «فجرآفرینان» رادیو انقلاب اظهار کرد: از ابتدا انقلاب ما شاهد رشد بسیار عالی در حوزه بانوان بودیم، تشکیل معاونت حوزه ورزش بانوان و در تشکیل انجمن‌های ویژه تخصصی در حوزه ورزش بانوان گام های بزرگی برداشته‌ایم.

وی ادامه داد: حاصل این اتفاقات را در میدان مختلف ملی و بین‌المللی و کسب عنوان های مختلف توسط ورزشکاران بانو در رشته های مختلف ورزشی را می توان دید، ما در حوزه ورزش بانوان توسعه داشتیم و در تمامی رشته هایی که آقایان فعال هستند در حوزه زنان هم مخصوصا در خراسان رضوی توسعه پیدا کرده و فعال است.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: ما شاهد توسعه و تعمیم این رشته های ورزشی به کلیه شهرستانهای استان بودیم که نتیجه این موضوع کشف استعدادهای زیادی در رشته های مختلف در سطح استان بوده است، که از سنین پایه تا سنی که در حوزه قهرمانی فعالیت کنند را تقویت کردیم تا عضو تیم های ملی شوند.

سروری بیان کرد: کسب افتخارات در رشته های مختلف نتیجه حمایت‌های ما بود از جمله می توان به بانو قهرمانی اشاره کنیم که هم اکنون سرپرست و مربیان تیم های ملی هستند در رشته‌های مختلف از جمله دو میدانی، جودو، وشوو، کشتی زنان، وزن برداری از استان ما به عنوان الگوهای برای سایر استانها و در کنار تیم های ملی هستند.

وی افزود: در شته های توپی‌ در خراسان رضوی مثل هندبال و والیبال هرساله اعضای این رشته های ورزشی به تیم ملی دعوت می شوند، امسال بالغ بر ۱۴۹ بانو از استان ما به تیم های ملی دعوت شدند که از این تعداد ۴۲ نفر عضو رسمی تیم های ملی هستند.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: یکی از دستاوردهای ما در توسعه ورزش و نگاه ویژه به روستا بوده است، ایجاد خانه ورزش در روستاها در همین راستا صورت گرفته است. خانه های ورزش روستایی در اکثر روستاها ایجاد شده که با اعزام کارشناسان ورزشی و برگزاری مسابقات و همایش های متعدد تلاش کردیم این خانه های ورزش روستای خلوت نماند، به علاوه که ایجاد این خانه های ورزش باعث افزایش ماندگاری روستاییان در روستا شده است.

سروری با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ خانه ورزش رستایی تجهیز شده در سطح استان داریم گفت: به دنبال توسعه خانه های ورزش روستای هستیم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید