اجتماعیاسلایدر

تجلیل فرمانده سپاه استان خراسان رضوی از خانواده شهید دانیال رضازاده

در آخرین روز از هفته بسیج انجام شد

همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام و جمعی از معاونین این سپاه با خانواده شهید دانیال رضازاده دیدار و از رشادت های این شهید و صبرو استقامت خانواده رضا زاده تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش صدای مشهد، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا در این دیدار با اشاره به اینکه اگر خداوند عاشق کسی شود او را پیش خود می برد، گفت شهید رضازاده جزو کسانی است که خداوند عاشق او شد و او را از جمع ما گلچین کردند.

خوشا به حال شهیدان و شهید رضازاده که با شهادت رفتند و دعا کنید ما هم با شهادت به آنها ملحق شویم.

وی با اشاره به اینکه همه ما روزی و به شکلی از این دنیا خواهیم رفت، گفت: خوشا به حال شهیدان و شهید رضازاده که با شهادت رفتند و دعا کنید ما هم با شهادت به آنها ملحق شویم.

وی با اشاره به فرمایش دیروز رهبر عزیز انقلاب در جمع بسیجیان و عرض ارادت ایشان به شهدای امنیت و شهدای مشهد گفت: مردم هم در تشییع شهید شما سنگ تمام گذاشتند و تکریم مردم و رهبری عزیز از شهیدان کم نظیر بود و این از کرامات خود شهید است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما انشاالله زمینه ساز ظهور هستند، خطاب به خانواده شهید رضا زاده و همه شهدا گفت: به شهدای خودتان افتخار کنید که شفاعت کننده شما در آخرت خواهند بود.

انقلاب اسلامی رزمایش ولایتمداری است

حجت الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام نیز که در دیدار خانواده شهید بسیجی دانیال رضازاده سخن می گفت، اظهار داشت: هر چه به ظهور امام عصر نزدیکتر میشویم تشخیص حق از باطل به مراتب سخت‌تر می‌شود و اجر و پاداش این شهیدان بسیار بالاتر است.

 وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی هر کس بر اعتقاد خود در رکاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پایبند و مقاوم باشد بی‌تردید پاداش با ارزش‌ترین خواهد داشت.

 باقری افزود: دشمنان نظام اسلامی می بینند که با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که برای نظام اسلامی ایجاد می‌کنند اما نظام اسلامی همچنان به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز پیشرفت می‌کند و این پیشرفت‌ها دشمنان را عصبانی کرده و ما به دشمنان می گوییم که از این پیشرفت‌ها عصبانی باش.

 وی خطاب به خانواده شهید دانیال رضازاده گفت: این انقلاب قطعاً به ظهور امام عصر متصل خواهد شد و انشاالله شما و شهید شما در محضر امام زمان سربلند رو سفید خواهید بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید