اجتماعیاسلایدر

برنامه ریزی و دست دشمن در ناآرامی های اخیر مستنداً مشهود است

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی تأکید کرد

امنیت، آرامش، تولید، کسب و کار و زندگی آحاد مردم مورد هدف دشمن است و در این زمینه از هیچ کاری کوتاهی نمی کند

به گزارش صدای مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در جمع مسئولان قضایی استان ضمن تأکید بر برنامه ریزی دشمن برای صحنه گردانی ناآرامی های اخیر گفت: امنیت، آرامش، تولید، کسب و کار و ابعاد مختلف زندگی مردم مورد هدف دشمن بوده و در این راستا از انجام هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که در ستاد دادگستری استان و در جمع مسئولان سخن می گفت افزود: دشمن از سعه صدر مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی سوء استفاده می کند و عده ای ناآگاه نیز نسبت به اهداف و مقاصد سوء دشمن بی اطلاع هستند و به همین دلیل نیز شاهد بروز اتفاقات تأسف بار از جمله تعدی به اموال عمومی و خصوصی هستیم.

بعد از اعمال رأفت اسلامی در روزهای ابتدایی نآرامی ها نسبت به برخی افراد ناآگاه و فریب خورده در کف خیابان؛ برای آشوبگران و اغتشاش گران پرونده تشکیل و فرایند اقدامات قانونی آغاز شده و در این راستا با مرتکبان رفتارهای خشن مانند قتل، آسیب زنندگان به اموال عمومی و خصوصی با شدت برخورد خواهد شد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: پلیس همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و امروز نیز نیازمند حمایت است و در ادامه مسیر پیش رو نیز با اتکال به خداوند متعال؛ فرزندان عزیزمان در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنار آحاد مردم از نظم و امنیت عمومی محافظت و پاسداری خواهند کرد؛ بر این اساس اقتدار نیروی پلیس باید حفظ شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به مستندات موجود خاطر نشان کرد: دشمن با سوار شدن بر برخی خواست های صنفی و مطالبات بحق و درون سیستمی مردم، در حال سوء استفاده بوده و با تمام توان، ابزار و امکانات در پی صدمه زدن به منافع و امنیت ملی کشورمان است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: تمام نیروهای مؤثر برای حفظ نظم و امنیت عمومی پای کار هستند و در حال حاضر در حال رصد و اقدام متناسب با شرایط هستیم و انشاء الله با عبور از شرایط فعلی به صورت جدی تر اقدامات قضایی آغاز خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: از آنجا که یکی از نقاط تمرکز دشمن، جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان هستند به والدین و خانواده های محترم توصیه و از آنها درخواست می کنیم که مراقبت بیشتری بر فرزندان خود اعمال کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید