اسلایدرسیاسی

برخورد در انتظار اداره‌های خراسان رضوی که بهداشت را رعایت نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: با اداراه‌های متخلفی که پروتکل‌های بهداشتی در زمینه کرونا را در این استان رعایت نکنند برخورد اداری و قانونی می‌شود.

به گزارش صدای مشهد،حسن جعفری روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در جمع خبرنگاران افزود: ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که در اختیار ادارات، مشاغل و صنوف قرار گرفته  باید رعایت شود.

وی ادامه داد: در مشهد اکیپ‌های بازرسی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، استانداری خراسان‌رضوی، دادستانی مشهد و نمایندگان مشاغل مختلف به صورت سرزده از ادارات و صنوف بازرسی انجام خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: طبق گزارش بازرسان، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند قدردانی می‌شوند اما با ادارات و صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

جعفری با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید کرد: همکاری شهروندان در این خصوص و در ابعاد مختلف باید ادامه داشته باشد و سبک زندگی مردم باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باشد.

وی اضافه کرد: هر گونه تجمع در ابعاد مختلف غیر قانونی است و مردم باید رعایت کنند، محدودیت‌های قبلی به قوت خود پا بر جاست و برگزاری مراسم شادی، جشن و جشنواره و نیز عزاداری‌ها ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: کماکان مشهد و خراسان رضوی در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منحنی شیوع این بیماری رو به پایین باشد و در آینده شاهد وضعیت طبیعی‌تری باشیم.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۴۴۷ تن را در کشورمان گرفته است.

همچنین تاکنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید