دسته بندی نشده

بدرقه ۶۰۰ پاکبانان مشهدی کاروان خدام الحسین(ع) برای نظافت نجف

عملیات رفت و روب معابر شهر نجف در مراسم اربعین حسینی از ۲۰ مهر با حضور ۶۰۰پاکبان مشهدی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، عصر امروز و طی مراسمی که با حضور مدیران شهری و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد، کاروان خدام الحسین(ع) پاکبانان شهرداری مشهد با بدرقه رسمی از طریق راه آهن برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی راهی نجف اشرف شدند.
مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در این مراسم گفت: امسال پشتیبانی بهتری انجام خواهد شد و ماشین آلات مکانیزه جمع‌آوری زباله و تجهیزات مورد نیاز به‌ همراه دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی و ۸ آتش‌نشان عازم نجف شده‌اند.
وی افزود: اربعین امسال با دستور شهردار مشهد اعزام به نجف به جای اتوبوس با قطار انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: پاکبانان پس از ورود به نجف پنجشنبه به زیارت دوره اعزام و جمعه به نجف بازخواهند گشت و عصرجمعه کار رفت و روب و استقرار خودروها به صورت آزمایشی آغاز و رفت وروب معابر اصلی منتهی به حرم امیر المومنین علی (ع) و مسیر منتهی به کربلا از روزشنبه ۲۰مهر ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
وی گفت: در مدت زمان حضور ۶۰۰ پاکبان شهرداری مشهد در نجف تمامی ادارات خدمات شهری شهرداری در آماده باش خواهند بود تا خللی در خدمات رسانی در شهر مشهد ایجاد نشود.
یعقوبی یادآور شد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده پاکبانان خدام الحسین (ع)شهرداری روز ۲۹مهرماه وارد مشهد خواهند شد تا برای خدمات‌رسانی در دهه آخر صفر در مشهد حضور داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید