اسلایدرفرهنگیمنطقه چهار

ایجاد پهنه‌های مختلف در المان‌سازی مهمترین اقدام فرهنگی در نوروز امسال بود | برگزاری جشنواره‌هایی مثل جشنواره غذای ملل در بوستان‌های شهر ایده بسیار خوبی بود

مجید طهوریان عسکری، عضو شورای اسلامی شهر مشهد درباره اقدامات نوروزی مدیریت شهری می‌گوید.

به گزارش صدای مشهد، مجید طهوریان عسکری با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در نوروز امسال بیان کرد:امسال در ستاد استقبال از بهار و در حوزه های مختلف تلاش فراگیر و همه جانبه از سوی شهرداری مشهد انجام شده است.

وی ادامه داد:رشد ۲۵ درصدی المان ترکیبی گل توسط خدمات شهری و کاهش هزینه ها، همچنین ایجاد پهنه های مختلف المان موضوعی مهمترین اقدام شهرداری مشهد در حوزه فرهنگی به مناسبت نوروز امسال بود.

نماینده شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری در نوروز امسال نشان می دهد در گسترش خدمات دقت بسیار داشته و به منابع توجه شده است افزود:اقدامات شهرداری در نوروز امسال که با ماه رمضان نیز متقارن شده، جلب رضایت زائران و همشهریان را در پی داشته و هدف مدیریت شهری همیشه بر این مبنا بوده که بهترین شرایط را برای زائرین حرم رضوی فراهم کند.

طهوریان در ادامه تصریح کرد:اقدامات در حوزه عمرانی شهر نشان می دهد که زحمات یکساله به بار نشسته، اگر چه ممکن است مطلوبیت عالی مجموعه شورای شهر را نداشته باشد، اما خدمات متنوعی که در حوزه عمران و زیرساختی توسط شهرداری مشهد انجام شده را در آغاز بهار شاهد آن هستیم.

وی در خصوص برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در ایام نوروز توضیح داد: برگزاری جشنواره هایی مثل جشنواره غذای ملل در بوستان های شهر بسیار ایده خوبی بوده و تا کنون نیز توسط زائرین و مجاورین و همشهریان استقبال خوبی شده و به واسطه چنین اقداماتی، هدف مدیریت شهری این است که نشاط و امیدآفرینی در بین مردم افزایش پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید