اسلایدرورزشی

اهانت مالک باشگاه شهرخودرو به خبرنگاران و عکاسان

انتقاد گسترده جامعه رسانه ای و ورزشی مشهد به حمیداوی

برخورد زننده حمیداوی؛ مالک باشگاه شهرخودرو به خبرنگاران و عکاسان، انتقاد گسترده جامعه رسانه ای و ورزشی مشهد را به دنبال داشت.

به گزارش صدای مشهد؛ ماجرا از آنجا شروع شد که محسن بخشنده، یکی از عکاسان خبری مشهد در یک پست اینستاگرامی از فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو مشهد انتقاد کرد. این موضوع به مزاج حمیداوی خوش نیامده و در حاشیه زمین در حالی که خبرنگاران و عکاسان مشغول تهیه عکس وخبر از تیم بودند از آنها خواست که از تیم دور شده و با ایراد سخنانی تندی منتقدین به ویژه محسن بخشنده را قدرنشناس خواند. او در ادامه گفت که مشهدی ها باید قدردان و دستبوس او باشند که چنین خدماتی به مشهد و این تیم مشهدی نموده است! اظهاراتی که به مزاق هیچ یک از شهروندان و اهالی رسانه مشهد خوش نیامد.

برخورد زننده حمیداوی با واکنش خبرنگاران و عکاسان مشهدی همراه شده و موجی از انتقادات را روانه این فرد کرد. در همین خصوص انجمن ورزشی نویسان مشهد نیز بیانیه ای صادر و این رفتار را محکوم کردند. دبیر هیات فوتبال استان نیز در مصاحبه ای این رفتار حمیداوی را زننده خوانند.

محسن حیدری در این خصوص بیان کرد: نخست اینکه مجموعه اهالی و علاقه‌‎مندان فوتبال استان قدردان تلاش‌ها و خدمات آقای حمیداوی، بعنوان مالک باشگاه بوده و خواهند بود ولی نحوه مواجهه ایشان با اصحاب رسانه به هیچ عنوان قابل قبول و قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه انتقاد منصفانه و سازنده مایه رشد و اعتلای هر مجموعه بوده و باید قدردان منتقدان باشیم چراکه نقاط ضعف و قوت احتمالی را به ما گوش‌زد می‌کنند و از این طریق، مسیر پیشرفت در مقابل ما هموارتر می‌شود، گفت: یکی از عکاسان انتقادی را مطرح کرده که ممکن است خیلی از جامعه فوتبال و اهالی رسانه نیز با وی هم‌عقیده باشند و شاید عده‌ای مخالف داشته باشد.

حیدری تصریح کرد: نحوه برخورد مالک باشگاه با این عکاس و خبرنگاران حاضر در مراسم معارفه مایه تعجب همگان بود و این نوع مواجهه و رفتار به هیچ وجه در شان شهر امام‌رضا(ع) و مالک باشگاهی ورزش نیست؛ فضای مدیریتی مناسب‌تری می‌توانست شکل بگیرد و با سعه صدر در مقابل منتقدان حاضر شد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: جامعه فوتبال استان از آقای حمیداوی انتظار دارد که ایشان خویشتن‌داری بیشتری از خود نشان دهد و نقش تاثیرگذار و همراهی و همکاری اصحاب رسانه را از زمان آغاز فعالیت باشگاه شهرخودرو فراموش نکند.

حیدری با بیان اینکه رفت‌وآمدهای اخیر و عدم ثبات در کادر فنی باشگاه یکی از گلایه‌های جدی فوتبال‌دوستان و مدیران و مسوولان استانی است، گفت: در کنار تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی، با حمایت و پشتیبانی همین افرادی که امروز ممکن است برخی از آن‌ها منتقد باشند، تیم به آسیا راه پیدا کرد و شهرخودرو آنگونه که باید در عرصه فوتبال ملی و آسیا شناخته شد؛ پس یک انتقاد نباید اینگونه فضا را دگرگون کند.

وی در ادامه اظهارکرد: بر همگان روشن است که شهرخودرو، باشگاه خصوصی بوده و جامعه فوتبال نیز قدردان تلاش‌های مالک باشگاه است ولی باید توجه داشت که این تیم متعلق به مردم خراسان بوده و در برهه‌های حساس زمانی، همین هواداران و مجموعه مدیریتی استان در کنار تیم حاضر شدند و به کسب موفقیت‌های مختلف کمک کردند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی برخی جملات بکاربرده شده در روز معارفه کادر فنی را نامناسب خواند و گفت: امیدواریم با دلجویی از جامعه رسانه، بتوان وفاق و همدلی که پیشتر نیز شاهد آن بودیم محقق شود؛ رسانه‌های محترم نیز به مجموعه فوتبال استان کمک کنند تا بتوانیم برای دومین سال پیاپی سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید