دسته بندی نشده

افزایش ۲۰ درصدی تماس با اورژانس اجتماعی خراسان رضوی

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تماس با سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این اداره کل در فروردین ماه امسال ۲۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشت.

به گزارش صدای مشهد، غلامحسین حقدادی افزود: در فروردین ماه امسال ۲۲ هزار تماس تلفنی با این سامانه برقرار شد که تنها ۴۵ درصد تماس‌ها مرتبط با شرح وظایف بهزیستی بود و 
 از مجموع این تماس‌ها ۱۰ درصد مربوط به ویروس کرونا بود.

وی ادامه داد: همکاران مشاور ما در خط ۱۲۳ به ۷۸ درصد تماس‌ها از طریق ارائه مشاوره پاسخ دادند، ۱۰ درصد تماس‌ها را به سایر ارگانها ارجاع  دادند و ۱۲ درصد تماس‌ها نیز به مبادی درون سازمانی بهزیستی ارجاع داده شد.

 معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به عناوین قابل بررسی و رسیدگی به اختلافات حاد خانوادگی اشاره و بیان کرد: همسرآزاری، کودک آزاری، سالمندآزاری، اقدام به خودکشی، افکار خودکشی، روابط نامشروع، فرار از منزل، دعواهای حاد خانوادگی و کودکان خیابانی از جمله این موضوعات بودند.

حقدادی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با چنین مواردی، وقوع آن را از طریق شماره تلفن ۱۲۳ برای رسیدگی فوری به سامانه اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی اطلاع دهند. 

افزون بر ۳۶۰ هزار نفر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش حمایتی و خدمات سازمان بهزیستی هستند./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید