اسلایدرشهری

استقرار ۱۲ هزار تاکسی در شهر مشهد برای جابه جایی مسافران نوروزی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:۱۲هزار تاکسی در شهر مشهد به منظور جابه جایی مسافران نوروزی آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش صدای مشهد، محبی در نشست خبری با معاون زیارت استانداری در خصوص خدمات سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز بیان کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر، سامانه جامع “قفل” راه اندازی و مرخصی‌های تاکسی داران تا پنجم عید لغو شده است.

وی همچنین ادامه داد:۱۲ هزار تاکسی در مشهد برای جابه جایی مسافران و زائران رضوی در ایام تعطیلات نوروز فعال و آماده خدمات رسانی هستند.

محبی با اشاره به نظارتهای امسال مصوبه آیین نامه انضباطی جدید تصریح کرد: بارگذاری مباحث قهری برای متخلفان و موارد تشویق برای رانندگان تاکسی قانونمند در نظر گرفته شده است.

افزایش ایستگاه های رسیدگی به شکایت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خصوص خدمت رسانی بهتر به زائران گفت:تاکسیهای بیسیم شامل ۱۳۳، ۱۸۳، ۱۸۲۹، ۱۸۶۰ همه به حالت آماده باش هستند.

وی همچنین توضیح داد:استفاده از ۱۲۰ بازرس، سربازرس و متصدی در اکیپ های گشتی، افزایش تعداد ایستگاه های رسیدگی به شکایت از سه به ۱۰ ایستگاه ، اختصاص ۱۵ ایست و بازرسی فعال علاوه بر ایستگاه های اطراف حرم از جمله تمهیدات پیش بینی شده در نوروز امسال می باشد.

محبی با اشاره به نرخ مصوب تاکسی ها در مشهد افزود: تنها در شهر مشهد هزینه ها بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود در صورتیکه در سایر شهرها هزینه‌ها بر اساس کورسی یا نقطه به نقطه است.

هزار و ۶۰۶ گشت در ایام نوروز

وی همچنین گفت: هفت هزار برچسب نرخنامه تاکسیرانی چاپ و در تاکسی‌ها نصب گردیده تا مسافران از نرخ قیمت اطلاع پیدا کنند.

محبی با اشاره به نصب سه دستگاه هوشمند ادامه داد: به صورت آزمایشی تعداد سه دستگاه هوشمند برای صدور برگه سفر با نرخ مشخص برای زائران و مسافران در فرودگاه، پایانه مسافربری و پروازهای خارجی شهر مشهد نصب و راه اندازی شده است.

وی با اعلام افزایش ۲۴خودرو به خودروهای گشت روزانه گفت:همچنین از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون هزار و ۶۰۶ گشت مشترک با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی خراسان رضوی انجام شده است که طی این بازدیدها ۴۰ عملکرد مطلوب و نیز ۵۰۸ تخلف ثبت شده است، که برای متخلفان کدهای منفی ارسال شده و هشت خودرو به دلیل نداشتن مدرک و دریافت نرخ مازاد به پارکینگ منتقل شده اند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از افزایش ۴۲ درصدی نرخ تاکسی در مشهد خبر داد و اعلام کرد:افزایش نرخ تاکسی ها بر اساس مدل بالا و یا مدل پایین بودن تاکسی ها متفاوت خواهد

وی در این خصوص توضیح داد: نرخ شناور فقط ویژه تاکسی های اینترنتی است، تاکسی های اینترنتی زیر نظر سازمان صنعت و معدن فعالیت دارند که در حال پیگیری هستیم تا در تاکسی های اینترنتی علامت نشانه نصب شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید