اسلایدرشهری

استقرار ۱۲۰ آتش‌نشان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین در مشهد  

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد از استقرار ۱۲۰ نفر آتش‌نشان در ۴۸ نقطه شهری مشهد در روز 12 و 13 فروردین خبر داد .  

 

به گزارش صدای مشهد، آتشپاد دوم “مجید فرهادی”در خصوص تمهیدات این سازمان برای روز طبیعت گفت: طبق روال هر سال همکاران آتش‌نشانی در اماکن خاص از جمله خیابان های منتهی به حرم رضوی ، جاده کلات، بولوار شاهنامه، جاده مشهد به گلبهار،جاده مشهد به فریمان، جاده مشهد به نیشابور، بلوار وکیل‌آباد، بوستان چهل بازه، ورودی‌های جاده طرقبه-شاندیز، بوستان‌های کوهسنگی و خورشید، کمپ غدیر، هفت‌حوض و تمام بوستان‌های بزرگی که قابلیت حضور مردم را دارند، مستقر می‌شوند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد بیان کرد: آتش نشانان و نجاتگران در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین به همراه خودرو های امداد و نجات و اطفائ حریق و موتور سیکلت های سیار آتش نشانی از ساعت ۱۶ در اماکن مشخص شده مستقر خواهند شد و در صورت ازدحام جمعیت و ایجادترافیکی خودرویی در این مکان ها ، تیم‌های ما از صبح در این ۴۸ نقطه مستقر می گردند.

وی در خصوص استقرار خودرو های آتش‌نشانی در خیابان های منتهی به حرم رضوی گفت: طبق روال ایام نوروز خودروهای آتش نشانی از صبح تا شب در خیابان های منتهی به حرم مستقر است.

 فرهادی با بیان اینکه ۴۸ تیم از همکاران آتش‌نشانی شامل ۶ دستگاه موتور سیکلت سیار آتش نشانی و ۳۲ دستگاه خودرو اطفائ حریق و امداد و نجات است و همچنین ۱۰ دستگاه خودرو سنگین کار پشتیبانی از حریق های احتمالی را طی این دو روز انجام خواهند داد بیان کرد: در مجموع و در این ۲ روز ۱۲۰ نفر از آتش‌نشانان و نجاتگران در نقاط مختلف شهر مشهد مستقر هستند تا در صورت هرگونه حادثه احتمالی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از تمامی شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی ،سریعا با شماره ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید