اسلایدراقتصادی

ایجاد هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی با احیاء کارخانه تولیدی جهان افروز

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی از ایجاد هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی با احیاء و راه اندازی مجدد خط تولید کارخانه جهان افروز خبر داد.

ابوالفضل چمندی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت در استان، احیای صنایع و حمایت از تولید داخلی است. برهمین اساس در آغازین روزهای هفته دولت مراسم بهره برداری از خط تولید جدید شرکت تازه احیا شده “جهان افروز” با حضور سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه جهان افروز یک واحد تولیدی بسیار بزرگ و قدیمی است که از مدار تولید خارج شده بود، افزود: این کارخانه در فاز اول حدود ۴۰ نفر اشتغال داشت که اکنون این تعداد به ۲۵۰ نفر رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: مجموعه تولیدی جهان افروز با قدمت حدود ۵۰ سال، تولید بخاری، کولر و آبگرمکن را در دستورکار داشت و اکنون تولید تلویزیون رنگی ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی را نیز آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاری که توسط بخش خصوصی صورت گرفته بالغ بر ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان است که در ۸ ماه گذشته تزریق شد تا زمینه احیای مجدد آن فراهم شود.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی و اشتغال آفرینی ظرفیت این را دارد که نزدیک به هزار و صد نفر اشتغال ایجاد کند، از این رو جز طرح های اولویت دار استان قرار گرفته است.

چمندی بیان کرد: از نظر بالا بودن سطح بهره وری، ظرفیت های پیش رو و عرضه کیفیت خوب و مطلوب این توان را دارد که در بازار لوازم خانگی ایران نقش بسیار موثری ایفا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید