شهریصدای محلات

آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد

درکمیسیون "حاشیه شهر" شورای اسلامی شهر مشهد برگزارشد

آیین رونمایی ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد به عنوان رسانه تخصصی “حاشیه شهر “در جلسه کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، صبح امروز، درآستانه فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)،با حضورنمایندگان مردم درشورای اسلامی شهر مشهد، مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد، پدربزرگوار شهید حسین حریری و جمعی از مسئولین شهرداری، آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد درجلسه کمیسیون ویژه”حاشیه شهر” شورای اسلامی برگزار گردید.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد،با نشانی www.bazafarini.mashhad.ir رسانه ای تخصصی درحوزه محلات هدف بازآفرینی است که به مسائل حاشیه شهر مشهد،بافت های فرسوده ،ناهمگون ،تاریخی ،مشوق های حوزه بازآفرینی و خیرین شهریار میپردازد.

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی با محوریت حاشیه شهر تاثیرگذار است

غلامحسین صاحبی رییس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد این اقدام را ارزنده خواند و گفت: راه اندازی پایگاه تخصصی برای حاشیه شهر، اقدام خوبی در حوزه شهری است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی بر لزوم توجه به ظرفیت های حاشیه شهر تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی در این زمینه می‌تواند کمک به حل معضلات حاشیه شهر و دیده شدن بیشتر محلات هدف در برنامه‌ریزی های شهری شود.

راه اندازه پایگاه اطلاع رسانی در حوزه حاشیه شهراقدامی جهادی است

علی رضازاده همدانی مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهدنیز در این مراسم بیان کرد: همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) توانستیم ،رسانه ای را با محوریت “حاشیه شهر” برای مشهد راه اندازی کنیم .

وی با اشاره به اینکه این اقدام جزواقدامات جهادی است که در مدت زمان کوتاهی به نتیجه رسید افزود:هدف ما ازراه اندازی پایگاه اطلاع رسانی این بود، تا با توجه به ظرفییت های موجود درحاشیه شهر رسانه کوچکی را فعال کنیم و خدماتی که در این مناطق به صورت جهادی ارائه می شود را به اطلاع عموم برسانیم و از طریق رسانه زبان گویای مردم حاشیه شهر باشیم.

رضازاده همچنین درخصوص فعالییت های این پایگاه اطلاع رسانی گفت:این رسانه تخصصی ،محلات هدف بازآفرینی ،حاشیه شهر مشهد،بافت های فرسوده،ناهمگون،تاریخی ،مشوق های بازآفرینی و خیرین شهریار راپوشش خبری خواهد داد.

صدای رسای حاشیه شهر خواهیم بود

یاسر ظریفی مسئول روابط عمومی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد  هم در این جلسه  گفت: مسائل پیرامون “حاشیه شهر” مهمترین دغدغه سازمان بازآفرینی بوده است و ما همگی در تلاش هستیم تا دراین خط مقدم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی ادامه داد: درهرخط مقدمی باید یک بیسیم چی حضور داشته باشد تا اقدامات انجام شده را به گوش مقر فرماندهی برساند و پایگاه اطلاع رسانی که امروز ازآن رونمایی گردید،یک رسانه تخصصی در حوزه حاشیه شهر است که نقش همان بیسیم چی خط مقدم را برعهده دارد و از طرفی صدای ساکنان حاشیه شهر مشهد را به گوش مسئولین برساند.

ظریفی با اشاره به مهمترین هدف ازراه اندازی این رسانه بیان کرد: در شهر مشهد به یک رسانه تخصصی در حوزه حاشیه شهر نیازمند بودیم و تمام تلاش ما این است تا دراین رسانه تریبون مردمی باشیم که قلم آنها فقط در دفاترخودشان چرخیده، مردمانی که هرکارخوب را با ده عمل خیرپاسخ میدهند وهربار که یک اقدام و بذر مثبتی درحاشیه شهر کاشته ایم،ثمره اش را به خوبی دیده ایم و این منطقه مستحق خدمت است.

وی همچنین گفت: درمورد مسائلی که تاکنون پیرامون حاشیه شهر دررسانه ها مطرح شده، اغلب رسانه ها سعی داشتند تا نقطه سیاهی ازاین مناطق را به افکار عمومی نشان دهند وما قصد داریم تا دراین پایگاه اطلاع رسانی ظرفییت های موجود در فضای حاشیه شهر را به مردم نشان دهیم و فضاهای منفی که نسبت به حاشیه شهر درافکار عمومی نقش بسته را دور کنیم.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید