شهریمنطقه ثامن

آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض پیاده‌روهای طبرسی از حرم‌مطهر تا شارستان

مدیر پروژه بهبود ترافیک هسته مرکزی شهر گفت: در چهارچوب اجرای طرح جامع بهبود ترافیک هسته مرکزی شهر، عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض پیاده‌روهای خیابان طبرسی از حرم مطهر تا شارستان آغاز شد.

به گزارش صدای مشهد، “جواد صادقی” در این خصوص افزود: یکی از مشکلات ترافیکی شهر به‌ویژه در ایام پیک سفر ترافیک شدید هسته مرکزی و معابر پیرامونی حرم مطهر است؛ بر همین اساس و با توجه به درخواست و مطالبه زائران و مجاوران به‌ویژه کسبه اجرای طرح جامع بهبود ترافیک هسته مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح باهدف کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و افزایش سهم پیاده و تشویق زائران و مجاوران در استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تشرف به حرم مطهر اجرایی خواهد شد اظهار کرد: در مرحله اول طرح با هماهنگی‌های انجام‌شده با ذی‌نفعان ازجمله کسبه و معتمدین محلی طرح پیاده مدار کردن خیابان‌های طبرسی جنوبی و نواب صفوی اجرایی می‌شود.

مدیر پروژه بهبود ترافیک هسته مرکزی شهر تصریح کرد: در همین راستا در فاز اول پیاده‌روهای خیابان طبرسی از حرم مطهر تا تقاطع شارستان و در فاز دوم از شارستان تا تقاطع شهید گمنام بهسازی و تعریض خواهد شد.

صادقی ادامه داد : همچنین در فازهای بعدی نیز بهسازی و تعریض خیابان نواب صفوی در دستور کار قرارگرفته و عملیاتی می‌شود.

وی گفت: در مجموع این اقدام در راستای افزایش سهم پیاده از معابر هسته مرکزی شهر و بر اساس مطالعات و کارشناسی‌های انجام‌شده مطابق طرح و پلان ترافیکی هسته مرکزی شهر مشهد انجام می‌شود.

مدیر پروژه بهبود ترافیک هسته مرکزی شهر افزود: برهمین اساس در حال حاضر کارگاه‌ها برای عملیات اجرایی این پروژه تجهیز و عملیات عمرانی آغاز شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید