دسته بندی نشده

آغاز به کار نمایشگاه جهیزیه آسمانی ها برای زوج های جوان ساکن حاشیه شهر

نمایشگاه جهیزیه آسمانی ها مرکز نیکوکاری ام البنین (س) با هدف کمک به زوج های جوان که برای کامل کردن لوازم خانگی و جهیزیه نیازمند حمایت هستند و همچنین به جهت حمایت از کالای ایرانی در فروردین ماه سال 99 راه اندازی شد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی مرکز نیکوکاری ام البنین (س) نمایشگاه جهیزیه آسمانی ها مرکز نیکوکاری ام البنین (س) واقع در مشهد ، بزرگراه بسیج، کوی آقا مصطفی خمینی ، بین مصطفی خمینی ۲ و ۴ می باشد. ساعت کاری نمایشگاه  از ساعت ۸  صبح الی ۸ شب و درب نمایشگاه در همه ایام هفته به جزء جمعه به روی مشتریان باز می باشد.

این نمایشگاه به همت خادمان گمنام امام زمان (عج) راه اندازی شده و برای گره گشایی در امر ازدواج و ترویج خرید کالای ایرانی در خدمت مردم متدین و انقلابی که در حاشیه شهر مشهد زندگی میکنند خواهد بود.

نمایشگاه جهیزیه آسمانی مرکز نیکوکاری ام البنین (س) در آینده نزدیک گسترش می یابد و شعبه های متعدد تاسیس خواهد شد ، تا در تمام حاشیه شهر مشهد مقدس در دسترس مجاوران شریف امام رئوفان (علیه السلام)  قرار بگیرد.

لازم به ذکر می باشد زوج های جوان در دوران شیوع کرونا وضعیت اقتصادی مناسب ندارند تا لوازم خانگی و جهیزیه خود را تهیه کنند با مراجعه به  مرکز نیکوکاری ام البنین (س) واقع در مشهد، بزرگراه بسیج – بسیج ۵۲ – کوی آقا مصطفی خمینی (۱۴)- مسجد ابوالفضلیها ، از تخفیف ویژه و حمایت مالی برخوردار شوند.

با تلاش خادمان و حامیان ، مرکز نیکوکاری ام البنین (س) در اولین سال تاسیس توانست اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند و در عرصه کمک اقتصادی به معیشت و ازدواج جوانان قدم برداشته شود. امید به آنکه این تلاش ها مورد قبول حضرت مهدی (عج) قرار گیرد./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید