اسلایدرشهری

ایجاد فرصت‌های ورزشی و فرهنگی در حاشیه‌شهر مشهد

مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضاهای ورزشی سطح شهر برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، حسن موحدیان صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضاهای ورزشی سطح شهر مشهد، اظهار داشت: با سیاست‌های شورا اقدامات خوبی در حاشیه شهر انجام شده است و توجه بیش از حد به حاشیه شهر باعث گسترش حاشیه می‌شود، اما ما معتقدیم توسعه و پیشرفت شهر و کشور مدیون همین مردم است و نباید از آنها غافل شد.

وی با ابراز امیدواری با بیان اینکه مردم هم مساعدت داشته باشند و با همکاری آنها در نگهداری و توسعه این فضاها شاهد شکوفایی نوجوانان این منطقه باشیم، افزود: شهرداری نیز اعتبار نگهداری خوبی در بودجه سال آینده در نظر داشته باشد.

اصغری، سرپرست شهرداری مشهد: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه‌های زودبازده تخصیص داده شده است | شهرآرانیوز

بهره‌برداری ۱۶ هزار مترمربع فضای ورزشی در مشهد

سرپرست شهرداری مشهد، نیز در این مراسم اظهار کرد: همزمان با مبعث پیامبر اعظم(ص) ۹ زمین ورزشی روباز، آسفالته و چمن مصنوعی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در مناطق مختلف شهر به بهره‌برداری رسید و در کنار این زمین‌های ورزشی تعدادی پارک و مجموعه ورزشی نیز به وسایل ورزشی مجهز شده است.

همزمان با مبعث پیامبر اعظم(ص) ۹ زمین ورزشی روباز، آسفالته و چمن مصنوعی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در مناطق مختلف شهر به بهره‌برداری رسید و در کنار این زمین‌های ورزشی تعدادی پارک و مجموعه ورزشی نیز به وسایل ورزشی مجهز شده است.

جواد اصغری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل مجموعه‌های ورزشی روباز بوستان مطهر و بوستان بانوان پردیس در منطقه ۲، مجموعه‌های ورزشی روباز و آسفالته ۲۲ بهمن و زمین ورزشی خواجه ربیع در منطقه ۳، زمین ورزشی روباز کرامت در منطقه ۵، چمن مصنوعی رجا و شهید بهشتی در منطقه ۶ و چمن مصنوعی بوستان کوهسنگی در منطقه ۸ می‌شود.

اجرای دیوارنگاره شهدا با هدف زنده نگاه داشتن یادشهدا

وی از رونمایی دیوارنگاره هفت شهید خبر داد و گفت: ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و اجرای دیوارنگاره‌ها و نقاشی تصاویر شهدا نیز با همین هدف انجام می‌شود ووظیفه بعدی ما نیز الگوبرداری از زندگی شهدا است.

ممنوعیت افزایش بهای خدمات اماکن ورزشی شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۲

اصغری تاکید کرد: باید از شورا به جهت مصوباتی که برای خدمت‌رسانی به پهنای ناکارآمد و حاشیه شهر داشته‌اند تقدیر کرد و در مورد مصوبه پروژه‌های زودبازده از اولین مصوبات شورا بود و در فاز اول این طرح و طرح تحول ساماندهی با مشارکت مردم و نظر شهروندان و شورای محلات، ۴۱۰ پروژه شناسایی و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که بهره‌برداری از ۹ پروژه امروز و مراسم رونمایی از دیوارنگاره شهدا ثمره همین مصوبات است.

لزوم توزیع متوازن خدمت در تمامی محلات حاشیه‌شهر

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز درادامه این مراسم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ادامه بعثت است و امام راحل و امام خامنه‌ای راهبران این حاکمیت الهی هستند.

سید هاشم غیاثی افزود: امیدواریم با تلاش‌های این دوره مدیریت شهری مشهد شاهد تغییرات خوبی در مناطق کم برخوردار باشیم و شهرداری و شورا باید نسبت پهنه و  جغرافیا مشهد برنامه‌ریزی داشته و توزیع متوازن خدمت در بین مناطق و محلات داشته باشد و همچنین ما به عنوان سپاه و بسیج نیز در حد  توانمان در کنار شهروندان و شهرداری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: این محلات نوجوانان با استعدادی دارند به خصوص در عرصه ورزشی با ایجاد زیرساخت‌ها می‌توانند به موفقیت‌ دست یابند.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد: ۴۲درصد بودجه عمرانی شهر را در حاشیه شهر داریم

شیب خدمت‌رسانی به حاشیه شهر حرکت کرده است

علی رضازاده‌ همدانی مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد نیز گفت: شیب خدمت‌رسانی به حاشیه شهر حرکت کرده است افتتاح‌های امروز که به همت مدیریت شهری رقم می‌خورد، در سطحی گسترده است.

وی ادامه داد: بیش ۴۲ درصد بودجه عمرانی مشهد در حاشیه شهر هزینه می‌شود که پیش از این در بهترین حالت ۱۲ درصد بود این موضوع نشان‌دهنده کار جدی در پهنه‌ای وسیع از شهر است.

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد تصریح کرد: در طرح تحول این موضوع در ۶ حوزه و ۶۹ رده خدمتی تعریف می‌شود پروژه‌ها با نگاه به بطن جمعیتی اجرا می‌شود.

رضازاده‌ همدانی افزود: پروژه های زودبازده از اولین مصوبه‌های شورای شهر بود و به هر محله ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: تنوع پروژه‌های زودبازده زیاد است و از حمل و نقل تا فرهنگی و فضای سبز را شامل می‌شود؛ بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی بخش کوچکی از برنامه تغییر تحول و پروژه‌های زودبازده است، امروز با افتخار می‌گوییم شیب خدمت به سمت حاشیه شهر است به سمت افرادی که پای انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید