شهریمنطقه هفت

یخ زدایی ۱۸۴ هزارمتر طول از معابر سطح منطقه ۷

شهردار منطقه هفت از یخ زدایی ۱۸۴هزارمتر طول معابر سطح منطقه با ۷۰۰تُن نمکپاشی خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، “وحید برجسته نژاد” در این خصوص گفت: طی چهار روز گذشته تلاش‌های شبانه روزی معاونت خدمات شهری جهت انجام عملیات برفروبی و یخ زدایی معابر و بزرگراه‌های سطح منطقه، ۹دستگاه خاور، دو دستگاه مینی لودر، یک دستگاه محلول پاش مکانیزه، یک دستگاه نمک پاش مکانیزه، چهار دستگاه گریدر و ۱۰دستگاه وانت به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۰۰نیروی کارگری در سه شیفت کاری با حضور ۱۴کارشناس و رئیس اداره خدمات شهری به صورت شبانه روزی مشغول خدمت بوده و در ۱۸۴هزار مترطول بزرگراه‌ها، بولوار و خیابان‌های سطح منطقه یخ زدایی صورت گرفته و ۶ پل و تقاطع غیرهمسطح با ۴۸بسته بندی مخصوص شن و نمک، تجهیز شده است.

شهردار منطقه هفت افزود: طی چهار روز گذشته بیش از ۷۰۰تُن نمک جهت یخ زدایی مورد استفاده قرار گرفته و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی ۶کارتن خواب شناسایی شده و به خانه‌های سبز منتقل شدند.

برجسته نژاد همچنین اظهار کرد: با هدف جلب مشارکت شهروندان برای یخ زدایی معابر در پنج نقطه محوری از جمله تقاطع کوشش- مهدی، تقاطع مهدی-خلج، تقاطع شهید دایی- شهید اصلانی، میدان شهید اصلانی و محله ابوذر کیسه‌های نمک دپو شده و ۲۰عدد بیل و پارو در اختیار پایگاه بسیج محلات قرار گرفت تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید