اسلایدرفرهنگی

داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی معرفی شدند

 دبیر سی و سومین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی از مشخص شدن داوران بخش های مختلف این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، محمد جهانپا در جمع خبرنگاران در خصوص ترکیب هیات داوران سی وسومین جشنواره تاتر استان خراسان رضوی گفت: براساس جمع بندی وتصمیم گیری ها در بخش صحنه ای آقایان ، رضا صابری ،مهدی نصیری و جواد اشکذری داوری ۱۱ اثر راه یافته به این رویداد هنری را برعهده خواهند داشت و در بخش خیابانی آقایان شهرام نوشیر،رضا حسینی و محمد ناصری ۱۱ اثر راه یافته به این بخش را داوری خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آقایان فرشید تمری،محمد مداح حسینی و احسان روحی نیز اعضای هیئت ‌داوران منتقد جشنواره خواهند بود که پس از دیدن آثار پنج جایزه شامل نویسنده،کارگردان یک بازیگر زن یک بازیگر مرد و نمایش برتر را معرفی خواهند کرد.

جهانپا در خصوص ویژگیهای سی و سومین جشنواره گفت: مهمترین اتفاق این دوره رشد چشمگیر تئاتر شهرستان هاست و حضور چهره های جوان و پیشکسوت که در کنارهم دست به کار تولید اثر زده اند و خوشحالم اعلام کنم امسال شاهد نمایش‌های بسیار خوب و درخشانی در جشنواره خواهیم بود، همچنین در بخش خیابانی نوید اتفاقات بسیار جذاب برای مردم مشهد را می‌دهم، به این دلیل که پس از سال‌ها این بخش در جشنواره راه‌اندازی شده است و کارهای بسیار جذاب و متنوع از اقصی نقاط استان حضور دارند.

جهانپا در پاسخ به این سوال که در سال دوم دبیری شما چه اقداماتی برای ارتقا کیفیت برگزاری جشنواره صورت گرفته است؟ گفت: سال سختی به جهت کمبود منابع مالی داشتیم ولی خوشبختانه شهرداری مشهد و معاون محترم شهردارجناب آقای دکتر باغگلی و موسسه افرینش های هنری آستان قدس رضوی و همچنین حوزه هنری بسیار همراهی کردند از محل اسکان تا تسهیل اجرا در سالن های نمایش و اضافه شدن بخش منتقدان جشنواره و نقد مکتوب که روزنامه شهرآرا چاپ خواهد شد و جوایز ویژه در بخش های مختلف طبق اعلام در فراخوان جشنواره از سوی ارگان های هنری استان از فعالیت های امسال است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره در ۲ بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، افزود: طبق آخرین جمع بندی هیئت بازبین جشنواره امسال سطح خوبی از اجراها را در ژانرهای مختلف در جشنواره خواهیم داشت و مطمئن هستم که ۲۰ الی ۲۳ آبان ماه تئاتر مشهد بار دیگر به روزهای خوب خود باز می‌گردد.

گفتنی است سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی از شنبه ۲۰آبان آغاز و مراسم اختتامیه صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در سالن اصلی تاتر شهر مشهد برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید