اسلایدراقتصادی

کسب رتبه عالی اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی در شاخص های ارزیابی  

اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی برای اولین سال رتبه عالی ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

به گزارش صدای مشهد، عباسعلی برونسی در این خصوص بیان داشت: وضعیت عملکرد آماری و برنامه ریزی و اطلاعات آماری که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده است ، وضعیت این اداره کل از نظر شاخص عملکرد در جایگاه عالی قرار گرفته است .

مدیر کل بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان خراسان رضوی افزود: در طول ۱۷ سال از عمر صندوق می‌گذرد و از زمان استقرار دولت آیت الله رئیسی جذب اعضا چند برابر شده است. جامعه هدف خراسان رضوی ۱ میلیون و ۷۰۰هزار نفر بوده که آمار خالص بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر است.

وی ادامه داد: افراد بالای ۱۸ سال تا ۵۰ سال می توانند عضو صندوق شوند که تاکنون در خراسان رضوی بیش از ۲۰۹ هزار نفر جذب صندوق شده اند به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشی از حق بیمه اعضا توسط صندوق پرداخت می شود و طی این فرایند حق بیمه شده دوبرابر می شود.

برونسی گفت: بیمه تکمیلی درمان، مستمری بازنشستگی از کار افتادگی و پرداخت مستمری فوت به خانواده بیمه شده از مزایای این صندوق است.

وی اظهارداشت: امکان انتقال سوابق بیمه ای از این صندوق به سایر صندوق ها بیمه ای وجود دارد ، بیش از ۱۰۰ کارگزاری در سراسر استان فعالیت می کنند که به جامعه هدف ارایه خدمت می دهند‌.

مدیر کل بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان خراسان رضوی تصریح کرد: اعضا حداقل با ۶۲ هزار تومان و حداکثر ۳۵۵ هزار تومان می توانند عضو صندوق می باشد که در سطوح مختلف صندوق دو برابر این مبلغ را به حساب عضو واریز می کنند.

برونسی در پایان با توجه به کسب رتبه عالی در تدوین سالنامه آماری استان و کسب رتبه دوم در بین ۱۸۰۰ کارگزاری در کشور را نیز تلاش کلیه همکاران محترم و کارگزاری سراسر استان عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید