اسلایدراقتصادی

حمایت از خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر مشهد

معاون استاندار و فرماندار مشهد در بازدید از درمانگاه فدک اعلام کرد

معاون استاندار و فرماندار مشهد در بازدید از درمانگاه فدک گفت: از خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر مشهد چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

به گزارش صدای مشهد، محسن داوری در بازدید از خدمت رسانی درمانگاه و بیمارستان در حال احداث فدک در بولوار توس که به همراه بخشدار مرکزی مشهد و هیئت همراه انجام شد، با بیان این مطلب افزود: در منطقه حاشیه شهر مشهد که محروم است خدمت به مردم حتی با نگاه درآمد هم ارزشمند است و باید حمایت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار مشهد با اشاره به شرایط و کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی در مناطق پیرامونی و حاشیه شهر مشهد، ادامه داد: باید خدمت به مردم در حاشیه شهر را ارتقاء دهیم، بنابراین چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی که به مردم خدمت می‎‌کند باید حمایت می‌کنیم.

داوری به مشارکت مردم برای خدمت‌رسانی اشاره کرد و گفت: هر جایی که مردم خدمت‌رسانی را برعهده داشته‌اند موفق تر بوده‌ایم مردم راحت تر و بیشتر از بخش دولتی خدمت رسانی می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار مشهد با بیان این‌که باید نگاه مدیران دولتی و مردم نزدیک شود، تصریح کرد: هر کاری که از دست ما ما بر بیاید که مردم نیاز دارند همراهی می‌کنیم.

او تاکید کرد: مناطق حاشیه شهر مشهد در دو حوزه بهداشت و درمان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است که باید اقدام کنیم که در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.

معاون استاندار و فرماندار مشهد با اشاره به برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد برای ارتقا زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در حاشیه شهر مشهد گفت: از برنامه‌ها و اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری که در این زمینه با سرمایه‌گذاران اجرا کنند برابر قوانین و مقررات حمایت می کنیم.

هم‌چنین دکترعلی‌اکبر منیری پور مدیر مجموعه درمانی فدک در این بازدید گفت: درمانگاه فدک از اواخر دهه ۷۰ خدمت رسانی به مردم بولوار توس را آغاز و بیش از ۲۰ سال خدمت رسانی داشته است.

او ادامه داد: با توجه به دیدگاهی که سه تن از پزشکان داشتیم گرد هم آمدیم و این مجموعه را راه‌اندازی کردیم که یک نفر به رحمت خدا رفته اما راه او را هم‌چنان ادامه می‌دهیم و خدمت رسانی به مردم محروم این منطقه ادامه دارد.

مدیر درمانگاه فدک افزود: هم‌اکنون در درمانگاه فدک بیش از ۱۵ تخصص وجود دارد و روزانه به حدود ۲ تا ۳ هزار نفر مراجعه کننده خدمت رسانی می‌شود.

سرمایه‌گذار طرح بیمارستان فدک تصریح کرد: آمادگی داریم برای افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی با نگاه خدمت رسانی به مردم حاشیه شهر سرمایه‌گذاری و در طرح های دولتی و شهرداری مشارکت و سرمایه‌گذاری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید