اجتماعیاسلایدر

کانون های نصب انشعابات غیر مجاز آب در خراسان رضوی معرفی شد

سید ابراهیم علوی مدیر عامل آبفا خراسان رضوی کانون های نصب انشعابات غیر مجاز آب در این استان را معرفی کرد.
سید ابراهیم علوی در همین رابطه از کشف و شناسایی ۵ هزار انشعاب غیر مجاز آب در سال گذشته در شهرها و روستاهای استان خبرداد.

به گزارش صدای مشهد، وی از نیشابور ، طرقبه و شاندیز ، گلبهار ، چناران و تا حدودی خلیل آباد به عنوان کانون های ساخت و ساز باغ ویلا و برخوردار از بیشترین آمار انشعابات غیر مجاز نام برد.

وی با بیان اینکه هزینه حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۱۵ لیتر برثانیه حدو ۲۵ میلیارد ریال است خاطر نشان کرد: شناسایی و قطع ۱۰ انشعاب بزرگ غیر مجاز برابر است با هزینه حفر یک چاه جدید ، بنابراین مدیران شهرستانی در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به کاهش بارش ها در سال آبی جاری در مقایسه با سال گذشته ، بر حفظ و حراست از تاسیسات شرکت به عنوان یک سرمایه ملی و مهم در آبرسانی به مشترکان تاکید کرد.

وی خواستار تشکیل کمیته های شهرستانی مدیران حوزه آب و برق برای برگزاری جلسات تخصصی با مدیران و مسئولین شهرستانی با هدف مدیریت مصارف آب و حل مشکلات پیش رو شد و تحقق این مهم را در ارتقاء مدیریت شرایط سخت تابستان مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: این کمیته در سطح مدیران استانی وزارت نیرو تشکیل شده است که اولین نشست اعضای آن با رییس کل دادگستری خراسان رضوی برگزار و چالش انشعابات غیر مجاز آب و تاثیر خاموشی های احتمالی بر روند آبرسانی به شهرها و روستاها بررسی شد.

سید ابراهیم علوی شعار سال جاری را ” کاهش ده درصدی مصارف غیر ضرور برای عبور از تابستان ” اعلام و بر تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها برای ترویج فرهنگ مدیریت صحیح مصرف آب تاکید کرد و از مدیران خواست تمام تلاش و نیروی خود را برای خدمت رسانی به مردم در روزهای سخت پیش رو بکار بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید