اسلایدرفرهنگی

کاروان تدارکاتی اربعین حسینی به همت اوقاف راهی کربلا شد

با حضور مسئولین کاروان تدارکاتی اربعین حسینی اوقاف خراسان رضوی ؛ موکب امام رضا(ع) راهی کربلا معلی شد.

به گزارش صدای مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده در مراسم حرکت کاروان تدارکاتی اربعین حسینی شامل نانوایی سیار، ۱۰ تریلی، کامیون و … بیان کرد: امسال برای هفتمین سال پیاپی موکب امام رضا (ع) در کربلا با همت موقفین و خیرین بر پا شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: خدمت گذاران این موکب تدارکات لازم را فراهم کردند و در محل مستقر می شوند و خدمات اسکان و پذیرایی و درمان به زائرین اربعین ارائه می دهند.
وی با بیان اینکه در هر شب حدود ۲ هزار برادر و خواهر در موکب امام رضا (ع) اسکان پیدا می کنند؛ افزود: روزانه حدود ۱۰ هزار نفر پذیرایی صبحانه، نهار و شام رورانه در این موکب انجام می شود.
حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده با بیان اینکه خدمات پزشکی و درمانی در این موکب انجام می شود، اظهار کرد: نانوایی سیار با پخت روزانه ۲۰ هزار قرص نان علاوه برای موکب امام رضا (ع) برای موکب های دیگر نیز خدمات ارائه می کند.
وی افزود: ۴۰ مبلغ روحانی خواهر و برادر در این موکب و مواکب دیگر استان در کربلا خدمت فرهنگی به زائران اربعین ارائه خواهند داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در این موکب علاوه بر پایی نماز جماعت مراسم عزاداری با سخنرانی سخنرانان شاخص و حلقه های معرفت توسط روحانیون که وظیفه ارتفا بصیرت دینی را دارند برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مجموع خدمتگذاران در موکب امام رضا (ع) به صورت افتخاری از شهرستان های مختلف خالصانه خدمتگذاری می کنند؛ گفت: از همه خیرین، واقفین و نیک اندیشان که این کاروان تدارکاتی را برای خدمت رسانی برای زائران اربعین فراهم آوردند، تشکر و قدردانی می کنم.
وی ابراز امیدواری کرد: ان شالله همه از این خدمت خالصانه و این حرکت نورانی راهپیمایی اربعین حسینی که بین المللی و جهانی شده است و زمینه ظهور تمدن بزرگ اسلامی را فراهم آورده است، بهره مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید