دسته بندی نشده

چند پیشنهاد به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا

باتوجه به هشدار وزیر بهداشت در خصوص هفته نسبتا سخت پیش‌رو صدای مشهد چند پیشنهاد به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا دارد؛ 

لطفا دستور کاهش ساعات کار مجتمع‌های تجاری، مجموعه‌های پذیرایی و تفریحی، فروشگاه‌های اقلام و خدمات غیر ضروری و ناوگان حمل و نقل عمومی را صادر فرمایید تا از میزان رفت و آمدهای عادی کاسته شود.

فعالیت‌های اداری و غیر فوری همچون تعویض پلاک، ثبت اسناد، تخفیفات شهرداری و… که در محیط‌های بسته و شلوغ انجام می‌گیرد، محدود شده و یا به تعویق انداخته شوند.

باتوجه به نیاز همه شهروندان به آب برای شستشوی بیشتر، گاز برای گرم نگاه داشتن منازل و برق برای نیازهای ضروری، شرکت‌های دولتی مربوطه از قطع اشتراک به‌علت بدهی تا مدتی خودداری نمایند.

 از نیروهای مردمی و متخصص برای همکاری داوطلبانه در روزهای احتمالی خطر گسترش ویروس ثبت‌نام گردد.

سوله‌های بحران شهرداری و کارخانه‌های تعطیل داخل و اطراف شهر برای تجهیز و استفاده احتمالی و موقت امداد و درمان برنامه‌ریزی شوند.

همچنین این شب‌ها در سطح شهر و شهرهای ییلاقی مجاور، همچنان مراسمات ازدواج، تولد و… پرشور در حال برگزاری است که می‌توان برای آن‌ها محدودیت تعداد مهمان و ساعت پذیرایی وضع کرد تا کنترل شیوع ویروس کرونا در مشهد همچنان مدیریت شده و قابل قبول پیش رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید