اجتماعیاسلایدر

پویش هرخانه یک زائرسرا راه حل بحران اسکان زائرین است

در گفتگو با مهدی ناصحی، عضو شورای شهر مشهد مطرح شد

 

ناصحی گفت: پویش هرخانه یک زائرسرا‌، پویش خوبی است که با محوریت مشارکت مجاوران برنامه‌ریزی شده است و از آسیب‌های پیش‌بینی نشدن اماکن اسکان زائران در دهه پایانی صفر جلوگیری می‌کند.

مهدی ناصحی، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با صدای مشهد اظهار کرد: هرچه در مشهد است متعلق به امام‌رضا(ع) است و یکی از مهم‌ترین وظایف ما خدمتگزاری به حضرت امام‌رضا(ع) است.

وی افزود: پویش هرخانه یک زائرسرا‌، پویش خوبی است که با محوریت مشارکت مجاوران برنامه‌ریزی شده است و از آسیب‌های پیش‌بینی نشدن اماکن اسکان زائران در دهه پایانی صفر جلوگیری می‌کند.

ناصحی تصریح کرد: با توجه به محدودیت امکانات و حجم بالای زائر، حضرت‌رضا(ع) از همه ما برای پیوستن به این پویش انتظاردارند تا زائران با آرامش به زیارت بپردازند و امام‌مهربانی‌ها(ع) نیز از ما راضی باشد.

گفتنی است، پویش مردمی هرخانه یک زائرسرا توسط کانون خادمین امام رئوف و به منظور ساماندهی و مدیریت اسکان زائرین در منازل شخصی راه اندازی شده است. مجاورین و زائرین برای دسترسی و ثبت نام می‌توانند از طریق سایت www.razavi.city و یا تلفن رایگان ۹۰۰۰۲۰۰۸ اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید