اقتصادی

قیمت گوشت در مشهد کاهش یافت

رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد گفت: به دلیل فراوانی و کاهش مصرف گوشت، قیمت این ماده پروتئینی در بازار مشهد نسبت به ماه گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش صدای مشهد، مهدی باقری افزود: انواع گوشت در بازار مشهد فراوان است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و روند کاهش قیمت آن در ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شیوع کرونا و تعطیلی اجباری رستوران‌ها و فست فودها، خرید و مصرف گوشت را تا حدی کاهش داده که این امر در کاهش قیمت این ماده پروتئینی بی تاثیر نبوده است.

وی گفت: هم اکنون هر کیلوگرم گوشت گوسفند به صورت لاشه ۷۸۰ هزار ریال، ران و سردست نرینه یک میلیون تا یک میلیون و ۳۰ هزار ریال، گوشت آبگوشتی ۶۵۰ هزار ریال، گوشت گوساله ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار ریال، گوشت گاو ماده نیز ۶۵۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

باقری افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان ۲۰ واحد صنفی منتخب در مشهد اقدام به فروش گوشت یخ زده برزیلی طرح تنظیم بازار به قیمت هر کیلو گرم ۴۰۰ هزار ریال کرده‌اند.

۸۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب زیرپوشش اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد فعالیت دارند و ۲۰۰ واحد دیگر در حال دریافت پروانه کسب هستند./ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید