اسلایدرورزشی

واکنش شهرخودرو به مذاکره با رحمتی و بازیکنان این تیم

عضو هیات‌مدیره شهرخودرو مذاکره با سرمربی و بازیکنان تحت قرارداد این تیم را غیراخلاقی دانست.

به گزارش صدای مشهد، مقصود خدایی عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو به خبر مذاکره بعضی از باشگاه‌های مطرح با مربیان و بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

مقصود خدایی با ابراز ناراحتی از این اقدام گفت: در حالی که مربیان و بازیکنان ما تحت قرارداد با باشگاه شهرخودرو بوده و هرگونه تماس و مذاکره با آن‌ها بی‌اخلاقی و اقدام غیرحرفه‌ای به شمار می‌رود اما متاسفانه شاهدیم بعضی از افراد غیرمسئول به صورت مستقیم با مربیان و بازیکنان ما تماس گرفته و پیشنهادات اغوا کننده می‌دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه این امر در فوتبال امروز تبدیل به یک بدعت نامبارک شده و ظاهرا اراده‌ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد و جای تاسف است که فدراسیون و سازمان لیگ در این زمینه تنها تماشگر قضایای به این مهمی شده‌اند.

عضو هیات‌مدیره شهرخودرو اضافه کرد: در شرایط حساس اقتصادی کشور و بریز و بپاش‌های تیم‌های دولتی، کار باشگاه‌های خصوصی برای حضور مقتدرانه در نقل و انتقالات یا حفظ نیروهای موجود امری محال به نظر می‌رسد و متاسفانه مدیران ناوارد کار مذاکره با بازیکن یا مربیان را به افراد غیرمسئول سپرده‌اند و با این شیوه نادرست وارد این بازار شده‌اند و روزانه با ده‌ها تماس و مذاکره و پیشنهاد چندین میلیاردی ذهن مربی و بازیکن تیم ما را بهم می‌زنند و کسی پاسخگوی این ضربه ناجوانمردانه به فوتبال نیست.

خدایی در خاتمه افزود: ما به کرات شاهد این قانون‌شکنی‌ها هستیم و مبالغ هنگفت چشم قانون را کور کرده است و سوال این است آیا قراردادهای چندین ساله که یکی از ارکان اصلی حرفه‌ای‌گری است با این موضوع زیرسؤال نمی‌رود؟ کاش آقایان با این بی‌اخلاقی‌ها و بی‌اصولی‌ها برخورد کنند تا از ایجاد بحرانی بزرگ برای فوتبال کشور جلوگیری شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید