فرهنگی

همکاری و تعامل دانشگاه رضوی با آموزش و پرورش خراسان رضوی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پیرامون زمینه های همکاری مشترک با مسولان این نهاد علمی فرهنگی گفت و گو کرد.

به گزارش صدای مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با جمعی از همراهان ضمن حضور در دانشگاه رضوی در نشستی صمیمی با مسولان این نهاد علمی فرهنگی پیرامون زمینه های همکاری مشترک و تعاملات علمی فرهنگی گفت و گو کرد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد امامی سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت های علمی پژوهشی و فرهنگی دانشگاه و موفقیت ها و امکانات و موقعیت ممتاز آن در حرم مطهر رضوی پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز به بیان برنامه های خویش و اهم فعالیت ها از آغاز تصدی این جایگاه پرداخت و به زمینه های همکاری مشترک و تعامل بین این دو نهاد علمی فرهنگی اشاره کرد.
در ادامه جلسه همراهان مدیرکل آموزش و پرورش به بیان دیدگاه ها و زمینه های تعامل در محدوده مدیریت خویش پرداختند.

مسولان دانشگاه رضوی نیز به زمینه های ارائه خدمات علمی فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان و خانواده های آنان و نیز امکان برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی، اعزام نیروی فرهنگی، بازدید از فضای دانشگاه، موقعیت و امکانات آن اشاره کردند.

در پایان بر انعقاد یک تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دو نهاد و اجرایی کردن آن تاکید شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید