اسلایدرسیاسی

نشست دانشجویان با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد

نشست دانشجویان با حضور اعضای شورای اسلامي شهر مشهد مقدس مقدس و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های مشهد برگزار شد. 

به گزارش صدای مشهد، مجیدطهوریان عسکری، رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های مشهد که امروز ۱۸ آذرماه برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: باید با دانشجویان به گفت‌وگو بپردازیم چرا استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی برای عملکرد بهتر ما در مجموعه شورای شهر مشهد موثر است از طرفی بسیاری از اعضای شورای شهر مشهد اختلاف سنی زیادی با دانشجویان ندارند و به خوبی یکدیگر را درک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به حوزه خلاقیت و نوآوری برای اولین بار ضریب داده شده، گفت:  فرصت فوق‌العاده‌ای است که به طور ویژه‌ در اختیار جامعه نخبگانی قرار می‌دهد که به واسطه ایجاد ادره کل خلاقیت و نوآوری بتوان اقدامات ویژه‌تری را در بررسی مسائل شهر، راه حل‌ها را پیدا کردو در نهایت در راستای اجرا کردن آن گام بردارد.

وی افزود: امید است با دیدار‌های این‌چنینی ما بتوانیم از ظرفیت نخبگانی و دانشجویان از ظرفیت شورای شهر استفاده کنند.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد در ادامه بیان کرد: جمع دانشجویان در دانشگا‌ه‌های مختلف و ارتباط مجموعه نظام مدیریت شهری با جامعه علمی فرصتی بی‌نظیر برای استفاده از علم و دانش در راستای مدیریت بهتر و ارزان تر شهر است.

طهوریان عسکری ادامه داد: پویایی نسل جوان به ویژه دانشجویان و مطالبه‌گری آنان در کنار مدیریت شهری کمک می‌کند که مسائل متفاوت شهر را راحت تر اداره کنیم. خانواده‌ای که همه دغدغه آنان حل مسائل شهری است که به سرعت توسعه و آبادانی شهر کمک کند.

وی افزود: امید است مجموعه شهرداری مشهد که در عملیات به این مصداق رسیده و اداره کل خلاقیت و فناوری را ایجاد کرده بتواند از ظرفیت دانشگاه‌های مشهد، اساتید و دانشجویان نخبه استفاده بیش از پیش داشته باشد که فضای عملیاتی ما در مدیریت شهری از پویایی نسل جوان بهره‌مند شود.

بهبود اداره شهر با تعامل دانشگاه‌ها و شورای اسلامی شهر مشهد

همچنین حسین علوی مقدم رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: دانشجویانی که امروز در حوزه نبوغ و نخبگی جوانان و قشر دانشجو وجود دارند و شورای شهر که هر روز ایده‌های جدیدی در راستای اداره کردن بهتر شهر برای خود می‌بیند، به حوزه علمی و نخبگی نیاز دارد.

وی افزود: تعاملی که بین دانشگاه که یک حوزه نظری است و حوزه مدیریت شهری که یک حوزه اجرایی است به بهبود اداره شهر کمک می‌کند.تعامل دانشگاه و مدیریت شهری می‌تواند به اداره شهر کمک کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: دغدغه دانشجویان امروز بسیار قوی و سازنده است که می‌تواند به ما در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر برای اداره هرچه بهتر شهر کمک می‌کند.

در نهایت ۵ عضو شورای شهر شهر مشهد مقدس به پرسش ‌و پاسخ با دانشجویان پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید