اسلایدرسیاسی

نامزدهای انتخابات از تخریب همدیگر خودداری کنند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نامزدهای نمایندگی این دو مجلس باید موازین اخلاقی و قانونی را رعایت کرده و از تخریب همدیگر خودداری کنند.

آیت الله سید احمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: نماینده‌ای که می‌خواهد وارد مجلس شود باید برنامه‌های خود را برای حل مشکلات مردم با توجه به سوابق علمی و اجرایی خود ارایه نماید نه اینکه بگوید من می‌آیم فلان خیانت‌ها، کم کاری‌ها و جنایت‌ها را افشا می‌کنم که این خارج از موازین اخلاقی و قانونی است و ریشه در شرک دارد.

وی همچنین از شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از چند صد سال باب جهاد را باز کرد و امروز ما هرچه داریم از جهاد داریم. آمریکایی‌های جنایتکار در اقدام بزدلانه سردار سلیمانی را شهید کردند و آنهایی که می‌گفتند موشک به چه درد ما می خورد، دیدند ایران اسلامی چگونه مقتدرانه پاسخ جنایتکاران را داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تمام برکاتی را که در کشور اسلامی داریم، مدیون مجاهدان مخلص راه خدا و هدایت‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه آگاه، مدبر و دوراندیش هستیم و با تدابیر خردمندانه ایشان بود که ملت ایران توانسته است به رغم دسیسه‌های فراوان دشمنان از گردنه‌های خطرناک عبور کند.
وی همچنین اقشار مختلف مردم را به شرکت در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید