اسلایدر

نگاهی به وحدت‌‌شکنی در غدیر؛تفرقه‌افکنان بی‌تدبیر یا مهرها‌ی رقیب در شطرنج نفاق

هرساله در ایام عید سعید غدیر و همچنین در روز درگذشت خلیفه‌دوم، تعدادی از تندورهای به ظاهرشیعه، برخلاف نظرتمامی علما و مراجع و نیز دستورات صریح رهبر انقلاب وامام شیعیان جهان، دست به اقدامات تفرقه افکنانه و توهین به مقدسات و بزرگان اهل سنت و همچنین تحریک هموطنان سنی مذهب می‌نمایند.

امسال نیز در روز عیدغدیر یکی از هیات‌های تندرو مشهد در یکی از مناطق شهر که اهل سنت دارای مسجد هستند، اقدام به پایکوبی نموده و با مانور کارناوالی موتورسیکلت‌های و ماشین‌های آذین بندی شده، حرکات وشعارهایی وحدت شکن داده‌اند و موجبات ناراحتی اهل سنت این شهررا فراهم کردند.

موضوعی که بلافاصله واکنش علما و انقلابیون مشهد را به دنبال داشت و خوشبختانه مطلع شدم که عوامل اصلی این کار نیز امروز توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده اند.

در گنبد کاووس که یکی از شهرهای دارای جمعیت بالای سنی‌نشین است نیز هرساله شاهد وقوع چنین هنجارشکنی‌هایی هستیم. امسال نیز یکی از نهادهای مذهبی این شهر با نصب بنرهای تحت عنوان “فاروق اعظم امیرالمومنین است” و “صدیق اکبرامیرالمومنین است” و بازی با اعتقادات و ارزش‌های این مذهب، تیشه به ریشه وحدت زده و هیزم به آتش‌ دشمن ریختند.

بی‌شک در این بحبوحه نبرد جبهه حق و باطل و درگیری جهان اسلام با الحاد و سلفی‌گری، و در دوره ای که بیش از هرزمان دیگر نیازمند وحدت مذاهب اسلامی هستیم، چنین رفتارهای اگر مکر دشمن نباشد، بدترین نوع بازی خوردن و پاس گل دادن به رقیب است.

امید که بصیرت به انقلاب و انقلابی‌ها برگردد به خصوص در شهر عالم آل محمد که بنیانگذار تقریب مذاهب و ادیان است…

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید