ورزشی

مهدی نمازی برای شکست رکورد ورزشکار امریکایی راهی استانبول می شود

مدیرعامل شرکت ترکان با بیان اینکه استاد نمازی یک برند است؛ گفت: وی به عنوان یکی از مفاخر ایران مهر ماه در کشور ترکیه رکورد گینس در شکستن سنگ های ساختمانی در رقابت با ورزشکار امریکایی را به نام ایران ثبت می کنند لذا با تمام توان از وی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای مشهد ، سید حسن ملک شاهیان امروز  در نشست خبری ثبت رکورد گینس در کشور ترکیه توسط مهدی نمازی که در محل ساختمان این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از مفاخر و سرمایه هایی نظیر استاد مهدی نمازی باعث افتخار برای هر مجموعه ای است و از اینکه این فرصت تاریخی نصیب ما شده است خداوند متعال را شکر گذار هستیم.

ملک شاهیان با بیان اینکه استاد نمازی یک برند هستند ، افزود: از ایشان به عنوان یکی از مفاخر ایران که قرار است مهر ماه در کشور ترکیه و شهر استانبول رکورد گینس در شکستن سنگ های ساختمانی و در رقابت با ورزشکار امریکایی را به نام ایران ثبت کنند با تمام توان حمایت و پای کار خواهیم کرد.

وی گفت: در این مسیر از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد و تمام ظرفیت خود را برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت ترکان بیان کرد: به عنوان یک ایرانی به خاطر داشتن چنین سرمایه های عظیمی حس غرور و افتخار می کنم ، از این رو از صمیم قلب تقاضای موفقیت ایشان را داریم و به عنوان یک سرباز برای کمک به پیروزی در این رقابت و ثبت رکورد جهانی گینس به نام ایران به ایشان کمک خواهیم کرد.

وی افزود: استاد نمازی در شهریور ماه سال ۹۷ در میدان شهدای مشهد با حضور ۲هزار نفر موفق شدند با شکستن ۷۵۶ سنگ رکورد این مسابقه را که قبلا در اختیار یک ورزشکار امریکایی بود را شکسته و به نام ایران ثبت کنند. از این رو
امید کامل داریم که در مهر ماه سال جاری در استانبول و در رقابت رو در رو با این ورزشکار آمریکایی نیز این چالش را به سود ایران رقم بزنند.

در ادامه مراسم استاد مهدی نمازی با تقدیر از مجموعه ترکان در حمایت و پشتیبانی از وی برای آمادگی کامل به منظور ثبت این رکورد گینس بیان داشت: اگرچه در زمینه شکستن اجسام سخت رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده ام ولی در سال ۲۰۱۵ زمانی که جای خالی پرچم ایران در شکستن رکورد اجسام سخت در میدان های بین المللی را مشاهده کردم مصمم شدم که در این زمینه ورود پیدا کرده و پرچم سه رنگ ایران را در رقابت های بین المللی به اهتزار دربیاورم.

وی با بیان اینکه تاکنون افراد و اقشار مختلفی را در زمینه های مختلف از جمله ورزش های رزمی و دفاع شخصی به صورت رایگان اموزش داده ام ، افزود: طی ۴۰سال فعالیت ورزشی که داشته ام متاسفانه هیچ حمایتی از سوی سازمان های دولتی نداشتم و این اولین بار است که یک مجموعه خصوصی به حمایت از من برخواسته است که جا دارد از مدیریت این مجموعه و افرادی نظیر دکتر تنهایی و جامی که این بستر را فراهم کردند تشکر و قدر دانی نمایم.

نمازی افزود: سال۲۰۱۵ برای شرکت در مسابقات مسترالمپیای ورزش‌های رزمی‌ به کره‌جنوبی رفته بودم. این مسابقات هر ۴سال یک ‌بار در این کشور برگزار می‌شود و همه استادان رزمی‌ که صاحب عنوان و رکورد هستند، در آن شرکت می‌کنند. در آن سال، ۷۱کشور حضور داشتند و من دیدم که هیچ پرچمی از ایران وجود ندارد. همان‌جا تصمیم گرفتم یک رکورد جهانی بزنم که نام کشور ایران را در جهان بلند کند و سال آینده که این مسابقات برگزار می‌شود، پرچم کشورمان هم به اهتزاز درآید.

رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی تگوک موسول ادامه داد: درتیرماه سال ۹۷ در مجموعه پدیده شاندیز و با مساعدت مدیرعامل وقت این مجموعه موفق شدم ۵۰۰ سنگ را در مدت زمان ۴۱ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه بشکنم و با مجوز ثبت رکورد جهانی توسط فدراسیون همگانی کشورمان در ۲ شهریور ماه سال ۹۷ در میدان شهدای مشهد با شکستن ۷۵۶سنگ ساختمانی و با ۱۹ثانیه کمتر نسبت به حریف آمریکایی ، رکورد جهانی شکستن سنگ های ساختمانی را که در اختیار تیلور آمریکایی بود را جابه جا کردم اما مدتی بعد از شکستن این رکورد طی ایمیلی از مجموعه گینس از من خواسته شد که در یک کشور ثالث و در یک رقابت ۲نفره این مسابقه بین من و حریف آمریکایی و با حضور داوران جهانی به چالش گذاشته شود.

این رزمی کار مشهدی با بیان اینکه استعداد یابی برای اینگونه مسابقات و چالش ها را باید از سنین کودکی در کشور آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: برای حضور در این مسابقه در امادگی کامل قرار داریم و با غیرت ایرانی و با یک تیم قوی و پشتیبانی و حمایت مجموعه ترکان و انرژی و حمایت همه مردم ایران و عنایت خداوند متعال به سمت پیروزی و شکستن این رکورد پیش خواهیم رفت.

نمازی افزود: با تمام احترامی که برای حریف آمریکایی خود که انسانی با اخلاق است و پس از شکستن رکورد ، در پیامی به من این پیروزی را تبریک گفت و دارای دان ۹رزمی است قائل هستم امید کامل دارم که در این مسابقه به پیروزی خواهم رسید.

در انتهای این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری و پشتیبانی بین استاد مهدی نمازی و شرکت ترکان امضا و تبادل شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید