اسلایدرفرهنگی

سعی ما بر عدم افزایش قیمت بلیت تئاتر تا پایان سال است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: سعی می‌کنیم از تأثیر افزایش قیمت بنزین بر قیمت بلیت تئاتر حداقل تا پایان سال ۹۸ جلوگیری کنیم.

آرش خیرآبادی درخصوص تأثیر افزایش قیمت بنزین بر بلیت تئاتر، بیان کرد: طبیعتاً اولین اثر تغییر قیمت حامل‌های انرژی، بر قیمت ایاب‌وذهاب است؛ با توجه به این‌که بخش زیادی از هزینه‌های تولید آثار تئاتر، مربوط به دکور و رفت‌وآمدهای آن است؛ لذا این افزایش قیمت بر هزینه‌های تولید تئاتر نیز تأثیر می‌گذارد.

وی اظهارکرد: هر فرد لازم است برای تمرین تئاتر حداقل دوبار در روز به محل تمرین در مجتمع امام رضا، رفت‌وآمد کند و به‌دلیل این‌که افراد از بخش‌های مختلف شهر به محل تمرین می‌آیند، با توجه به قیمت جدید بنزین، هزینه‌ این رفت‌وآمدها حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان شده‌است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، ادامه داد: این افزایش هزینه، باعث افزایش دستمزد هنرمندان مجموعه می‌شود و به تبع بر هزینه‌هایی که ما برای اجاره‌  سالن و مشارکت در سهم تعمیر تجهیزات آن، برای گروه‌های نمایشی  پرداخت می‌کنیم، تأثیرگذار است.

آرش خیرآبادی افزود: این روند که به‌طور سلسله‌وار اتفاق می‌افتد، معادله‌ای یک مجهوله است؛   به‌طوری‌که افزایش قیمت بنزین در یک طرف معادله، برقیمت بلیت‌ها، در طرف دیگر معادله  که جبران‌کننده هزینه‌های ما برای تولید آثار نمایشی است، تأثیر می‌گذارد و باعث افزایش آن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته تصمیم هیأت مدیره بر این است که قیمت بلیت‌ها حداقل تا پایان سال ۹۸ تغییر پیدا نکند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این تصمیم عملی شود و سعی می‌کنیم هزینه‌های خود را از طریق مراکز دیگر کسب کنیم و اجازه ندهیم در این مقطع زمانی، بر مخاطب عام ما هیچگونه فشاری وارد شود./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید