اجتماعیدسته بندی نشدهگزارشات مردمی

مشکل آلودگی آب کاظم‌آباد را کاملا رد می‌کنیم/وضعیت آب ۱۴۰روستا بحرانی است

مدیریت شرکت آب فاضلاب منطقه ۵ مشهد گفت: آلودگی آب در روستاها صحت ندارد و در خصوص آلودگی آب کاظم آباد نیز این موضوع را کاملا رد می‌کنیم.

عباس اسحاقیان در گفتگو با خبرنگار صدای مشهد در خصوص مشکل آب روستای کاظم‌آباد گفت: آلودگی آب در روستاها و روستای کاظم آباد صحت ندارد و آن را کاملا رد می‌کنیم، ممکن است تغییر زائقه باشد یا پارامترهای شیمیایی در بعضی آب ها تغییر کند ولی به طور قطع، آلودگی از نظر ما منتفی است.

وی با بیان اینکه کیفیت آب ها مرتب از طرف ما کنترل شده و با پایش مستمر بهداشت آن را تحت نظر داریم افزود: مرکز بهداشت نیز به عنوان مرجع اصلی کنترل سلامت آب، نمونه گیری های لازم را صورت داده واگر مشکلی باشد به ما گزارش می‌دهد تا برای رفع مشکل اقدام کنیم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ مشهد تصریح کرد: مشکل روستای کاظم آباد تامین آب در تابستان است که برنامه داریم با تمهیدات لازم، تا تابستان سال بعد این مشکل برطرف شود.

اسحاقیان یادآور شد: شرکت آب درحال حاضر متولی ۲۲۲ روستای تحت پوشش خود بوده و بزودی روستاهای جدیدی نیز به این تعداد اضافه می شود. از این تعداد اوضاع ۱۴۰ روستا بحرانی است که یک سری اقدامات برای این روستاها در حال انجام است طبیعتا چون این روستا‌ها سالهاست با مشکلات کمی کیفی زیادی مواجه بوده‌اند و نمی شود گفت که یک شبه این مشکلات حل شود و احتمالا ۲ یا ۳ سال طول بکشد تا به وضعیت ایده آل برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید