اسلایدراقتصادی

مجید عسکری: تولیدکنندگان داخلی توانسته‌اند با محصولات خارجی رقابت کنند

 عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی در مقابل تحریم‌ها قد علم کرده و توانسته‌اند هم پای محصولات خارجی رقابت کنند.

به گزارش صدای مشهد، مجید طهوریان عسکری ۲۶ بهمن ماه در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه نمایشگاه حاضر مربوط به لیزینگ و کالای ایرانی بوده که مورد استقبال صنایع داخلی در زمینه لوازم خانگی قرار گرفته است. در این نمایشگاه حدود ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان از شهرهای استاهای دیگر و ۶۰ درصد دیگر از خراسان رضوی هستند. شرکت کنندگان حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته‌اند.

وی افزود: به دلیل برگزاری این نمایشگاه به صورت لیزینگ، استقبال خوبی توسط مردم مشهد و هم استانی‌ها از این نمایشگاه صورت گرفته است. به طور کلی برگزاری این نوع نمایشگاه از چند جهت از جمله کمک به اقتصاد جاری شهر و کمک به بخش تولید و صنعت که در جنگ اقتصادی نیاز به حمایت دارند، اهمیت دارد. بخش‌های مختلف لوازم خانگی یکی از بخش‌های پر محصول حوزه صنعت است. در سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی در مقابل تحریم‌ها قد علم کرده و توانسته‌اند هم پای محصولات خارجی رقابت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: امید است برگزاری این نوع نمایشگاه به همت مدیریت شهری مشهد و نمایشگاه بین‌المللی در حوزه اقتصاد نقش موثری ایفا کند.

طهوریان عسکری ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد مشهد وابسته به حوزه خدمات است، برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها می‌تواند این بخش صنعت را فعال‌تر کرده و موجب می‌شود تا از حوزه اقتصاد خدماتی به سمت اقتصاد تولیدی حرکت کنیم تا به اقتصاد کشور کمک شایانی شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید