اجتماعیاسلایدر

ماجرای تهدیدهای پدر عصبانی و رهایی ۲ کودک/ تلاش ۲ ساعته پلیس برای کمک به یک خانواده   

 به گزارش صدای مشهد، سرتیپ محمد کاظم تقوی فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: اوایل شب گذشته گزارشی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری زن و شوهر مسافر در یک مهمانپذیر وتهدیدهای مرد جوان که ۲ فرزندش را داخل اتاق حبس کرده ، به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های انتظامی با هدایت فرمانده انتظامی ثامن پلیس مشهد و اکیپ های اوژانس اجتماعی در محل حاضر شدند.

تقوی بیان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود این خانواده مسافر هستند و مرد جوان که دچار تالمات شدید روحی بوده پس از مشاجره با همسر باردار خود در حالی که زن جوان موفق می شود یکی از فرزندانش را از اتاق خارج کند مانع از خروج ۲ فرزند دیگرش از اتاق شده و تهدید کرده است.

وی گفت: با ادامه این وضعیت به دستور مراجع قضایی، کارشناسان اورژانس اجتماعی اقدامات علمی خود را برای مذاکره با پدر عصبانی آغاز می کردند.

 فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: این در حالی است که سرهنگ نگهبان ، فرمانده انتظامی مشهد در محل حاضر و پس از گفتگو با مرد جوان او را به آرامش دعوت می کند تا جایی که با ذکاوت هوشمندانه و مذاکرات رئیس پلیس مشهد این فرد که چاقویی نیز همراه داشت در اتاق را گشوده و با تسلیم او ۲ کودک نجات یافتند.

وی ادامه داد: این خانواده پس از ماجرایی که بیشتر از ۲ساعت وحشت و اضطراب به آرامش ختم شد با پذیرایی شام میهمان پلیس مشهد بودند و هدایایی نیز به آنها اهدا شد.

 

اقدامات حمایتی و مراقبتی از این خانواده با دستورات تخصصی مرجع قضایی و اقدامات علمی و مشاوره ای توسط پلیس و اورژانس اجتماعی در حال پی گیری است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید