اجتماعیاسلایدر

طرق و رسم میزبانی عاشقانه

به وقت خدمت

 

منطقه طرق، یکی از ورودیهای اصلی شهر مشهد و سالهاست فرهنگ استقبال از زائران پیاده در این منطقه نهادینه شده و از رسوم سنتی و قدیمی مردم این منطقه می باشد.

 جاده های مشهد ، نیشابور و مشهد فریمان و مشهد تربت ،باعث شده بیشترین زائر پیاده از منطقه استراتژیک طرق وارد شهر مشهد شوند و مردم این منطقه سالهاست خانه های خود را در کنار مسجد و تکایا و مجموعه های ورزشی در خدمت زایران قرار می‌دهند و با وجود بیش از ۸ ایستگاه ثابت خدمت رسانی که از قدیمی ترین ایستگاه ها میتوان مهدیه رحمت با گنجایش بیش از هزار نفر اسکان درسه طبقه و جوانان طرق و شهدای طرق و شهید اسحاق عباسی و ….. را نام برد که همه ساله بصورت خودجوش این حماسه را بر پا میکنند.

ستاد استقبال از زائر منطقه در زمان تشکیل شد که خیلی از مسئولین آشنایی کاملی با این فرهنگ نداشتند و برنامه ریزی اسکان و خدمت رسانی از طریق این ستاد در ورودی شهر مشهد انجام می‌شد .

حال امیدواریم با حضور مدیران جهادی در صحنه بتوانیم خدمات را دو چندان کنیم و هر چند معتمدین و خدمت گذاران هیچ چشم داشت و نگاهی به دولتی کردن خدمت رسانی نداشته و ندارند و امیدواریم با ظرفیت مردم روز به روز خدمت رسانی گسترش یابد .

سید علی حسینی

شورای معتمدین محلات حاشیه شهر مشهد

شهریور ۱۴۰۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید