اسلایدرشهری

راه اندازی شب بازار “۱۷ شهریور” در خیابان شهید حنائی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از راه اندازی شب بازار "17 شهریور" خبر داد .

به گزارش صدای مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهروزکیانی با بیان اینکه شب بازار “۱۷ شهریور” واقع در خیابان شهید حنائی حد فاصل شهید حنائی ۱۲ و ۱۴ رسما آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: ساماندهی مشاغل شهری یکی از وظایف مدیریت شهری به خصوص در کلانشهرها است که با توجه به نیاز شهری به آن پرداخته می‎شود .
وی ادامه داد: یکی از مشکلات کلانشهرها پدیده دستفروشی و دوره گردی است که سامان بخشی به آن همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران در شهرهای بزرگ بوده است، شهر مشهد با وجود آمار میلیونی زائرین، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار شهروند نیز از این پدیده مستثنی نیست.
وی اضافه کرد: بازار ” ۱۷شهریور” به منظور ساماندهی یکی از این پدیده های شهری به نام دستفروشی به صورت آزمایشی راه اندازی شد که با توجه به میزان استقبال متقاضیان از این بازار و میزان مراجعه و نیاز شهروندان، فعالیت این بازار نیز ادامه دار شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: پس از فعالیت آزمایشی و تثبیت این بازار، صدور و ارائه مجوز به متقاضیان غرفه از طریق واحد صدور مجوز این سازمان آغاز گردید و تاکنون بسیاری از غرفه های این شب بازار در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
کیانی با اشاره به این که بازار مذکور بیشتر با رویکرد اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و عرضه محصولات داخلی، همچنین تسهیل دسترسی خرید برای همشهریان و زائرین عزیز راه اندازی شده است، افزود: امیدواریم با همکاری مدیریت مناطق شهرداری مشهد امکان راه اندازی بازارهای سیار بیشتری در نقاط مختلف شهر فراهم آید و گامی موثر در مسیر کارآفرینی با همکاری دستگاه های زیربط برداشته شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید