دسته بندی نشده

فریب پیامک های یارانه ای را نخورید!

فریب پیامک‌های کلاهبرداری سهمیه بنزین و طرح معیشتی دولت را نخورید.

با اعلام برخی شهروندان مبنی بر دریافت پیامک هایی درباره سهمیه بندی بنزین  پلیس فتا اعلام کرد که فریب پیامک‌های کلاهبرداری سهمیه بنزین و طرح معیشتی دولت را نخورید.

با توجه به اجراى طرح سهمیه بندى سوخت از ۲۴ آبان و همچنین اعلام طرح حمایت معیشتى، این احتمال وجود دارد که برخى از افراد فرصت‌طلب و مجرمین سایبرى با ارسال پیامک‌هاى جعلى سعى در سرقت اطلاعات حساب بانکى شهروندان داشته باشند.

برای پیشگیری از شهروندان تقاضا می شود که آخرین اخبار مبنى بر نحوه ثبت نام کارت سوخت و طرح معیشتى دولت را از خبرگزارى‌هاى رسمى و شبکه‌هاى تلویزیونى کشور پیگیرى نمایند.

از حساب‌هاى حقوقى و اصلى خود براى انجام خرید‌هاى اینترنتى استفاده ننموده و براى یک حساب بانکى با موجودى محدود و مشخص اقدام به تهیه رمز دوم نمایند، همچنین شهروندان به منظور بالابردن امنیت در خریدهاى اینترنتى نسبت به فعال سازى رمز دوم یک بار مصرف از طریق بانک‌هاى عامل اقدام نمایند.

پلیس فتا از هموطنان درخواست مى‌کند ضمن جدى گرفتن هشدارهاى سایبرى پلیس در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمى موضوعات را گزارش نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید