اجتماعیاسلایدر

عاملان شرارت در بلوار هاشمیه مشهد دستگیر شدند

عاملان تیراندازی به چند واحد صنفی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان در بلوار هاشمیه این کلانشهر دستگیر شدند.

به گزارش صدای مشهد، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش های متعدد به مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که اقدام به تیراندازی به سمت چند واحد صنفی و عابرین پیاده کرده بودند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ احمد نگهبان با اشاره به تخریب شیشه های تعدادی مغازه و مصدومیت برخی افراد، گفت: طبق تحقیقات، راننده و سه سرنشین خودروی ۲۰۶ مردان جوانی بودند که در ساعات انتهای شب در تعدادی از خیابان های اصلی غرب و جنوب شهر پرسه زنی می کردند و بدون هیچ خصومت قبلی، اقدام به تخریب شیشه های واحدهای صنفی و مصدوم کردن عابرین پیاده کردند که از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران گشت کلانتری هفت تیر به خودروی ۲۰۶ سفیدی که مشخصات آن با خودروی متهمان مطابقت داشت، مشکوک و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو ۲ قبضه قلاب سنگی به همراه ۱۳۰ عدد ساچمه پلاستیکی و فلزی کشف و راننده و سه سرنشین خودرو دستگیر شدند.

سرهنگ نگهبان افزود: متهمان همگی جوان و سه نفر از آنها دانشجوی رشته پزشکی هستند که در تحقیقات ضمن اعتراف به اقدامات مخرب، انگیزه این اقدامات را تفریح و خوشگذرانی اعلام کردند.

وی گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید