اسلایدرفرهنگی

عدم حمایت شورای هیئات مذهبی مشهد از کاندیداهای انتخاباتی

شورای هیئات مذهبی مشهد طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری حفظ الله مبنی بر اینکه هیئت باید هیئت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیأت مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیأت مذهبی در دسته‌های سیاسی و جناحی اعلام کرد که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

به گزارش صدای مشهد، شورای هیئات مذهبی مشهد طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به منویات مقام معظم رهبری حفظ الله مبنی بر اینکه هیئت باید هیئت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیأت مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیأت مذهبی در دسته‌های سیاسی و جناحی اعلام کرد که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

در متن این بیانیه آمده است: فلسفه وجودی هیأت مذهبی صیانت از سیره اهل بیت علیه السلام و فرهنگ‌سازی جهت پیشرفت اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت عجل الله است.

در ادامه، به این موضوع اشاره شده است: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر اینکه هیأت باید هیأت بماند و منع قانونی در اساسنامه هیأت مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیأت مذهبی در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی به‌ویژه در ایام انتخابات که باعث ایجاد دو دستگی و اختلاف و ریزش نیروهای مذهبی و انقلابی می‌گردد.

طی این بیانیه اعلام شده است: از طرف هیأت مذهبی هیچ نماینده شخص یا گروهی به هر عنوان، نام و سمت‌های مشابه چه به نام شهرستان و استان در هیچ جناح و تشکل سیاسی و انتخاباتی حضور ندارد و استفاده از این نام به هر طریق مردود و از طریق مراجع ذی صلاح مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

در خاتمه اعلام می‌گردد وظیفه ذاتی هیأت مذهبی ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تلاش جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می‌باشد که این حضور زمینه‌ساز امنیت و سربلندی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید