شهری

جانمایی ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری مشهد از جانمایی بالغ بر ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در محورهای ورودی کلانشهر مشهد و بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و افزایش تعداد سرویس های بهداشتی موجود در معابر شهری به بیش از ۴۲۰۰ چشمه، خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از مهمترین تسهیلات شهری در کلانشهرها، سرویس های بهداشتی هستند که در همین راستا در کلانشهر مشهد ۴۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در نقاط پرتردد مشهد و معابر شهری جانمایی شده است.

وی افزود: باتوجه به حضور گسترده زائران و مجاوران و عزادران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ایام پایانی ماه صفر، به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و افزایش ظرفیت سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر، بالغ بر ۱۱۰چشمه سرویس بهداشتی نیز به صورت سیار در محورهای ورودی به شهر و اطراف حرم مطهر رضوی جانمایی شده است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد، این سرویس های بهداشتی در این ایام به صورت شبانه روزی در اختیار زائران و مجاوران قرار دارد و به منظور حفظ بهداشت عمومی جامعه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مقرر شده است که این سرویس های بهداشتی به صورت مکرر، شست و شو و ضدعفونی شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری بیان کرد: برای رفاه زائران عزیز تمامی ۴۵۰ آبخوری موجود در سطح شهر بطور آماده بکار در اختیار عموم قرار دارد و در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کلی آبخوری های سطح شهر به صورت مداوم ضدعفونی می‌شوند.

رهنمایی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته نیز ۱۲ دستگاه تانکر آب غیر شرب نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب به موکب داران و زائران پیاده در ۷ محور ورودی مشهدالرضا مستقر هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید