اسلایدر

۲۶۰۰ امدادگر خراسانی آموزش پیشگیری از کرونا دیدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: دو هزار و ۶۳۱ نفر از امدادگران، داوطلبان، جوانان، نجاتگران و پرسنل هلال احمر این استان آموزش پیشگیری از کرونا و نحوه آموزش آن به سایرین را فرا گرفتند.

به گزارش صدای مشهد، سیدمجتبی احمدی افزود:این آموزشها در ۱۸ شهرستان استان تحت عنوان دوره آموزشی پیشگیری و آشنایی با بیماری کرونا برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا از پرسنل هلال احمر ۱۲۳ نفر، از جوانان هزار و ۸۹۶ نفر ، از داوطلبان ۳۶۷ نفر و از نجاتگران ۲۴۵ نفر این آموزشها را در استان فرا گرفته‌اند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این جمعیت آموزش دیده به تمامی گروه‌ها و اقشار مردمی آموزشهای لازم را ارائه می‌دهند.

احمدی با بیان اینکه در کارگروه اجتماعی و سلامت استان وظیفه خاص دیگری بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته نشده است افزود: در جهت حفاظت از سرمایه‌های اجتماعی، بدنه اجتماعی هلال احمر شامل اعضا، داوطلبان و جوانان به گروه‌ها و اقشار مختلف مردم آموزش‌های لازم را ارائه می‌ دهند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این چندی پیش سامانه آموزش پیشگیری از کرونا به آدرس http://corona.irimc.org از سوی جمعیت هلال احمر جهت شرکت مردم در دوره آنلاین آموزشی راه اندازی شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر در این دوره آموزشی شرکت و آموزشهای لازم را فراگرفته اند.

احمدی افزود: فایل‌های آموزشی ارائه شده در این دوره‌ها یا از سوی جمعیت هلال احمر و یا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های متولی سلامت مردم در زمینه مقابله با بیماری کروناست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید