ورزشی

سراج: هیچ پولی تاکنون دریافت نکرده‌ایم

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: باورکردنی نیست اما تاکنون حتی یک ریال در لیگ نوزدهم دریافتی نداشته‌ایم.

بهنام سراج در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو خراسان ضمن عذرخواهی بابت غیبت اسکوچیچ، سرمربی این تیم به دلیل حضور در جلسه آنالیز تیمی اظهار کرد: می‌دانیم بازی بسیار سختی مقابل شهرخودرو داریم، زیرا حریف از یک مربی بادانش سود می‌برد که آگاهی و وقوف کاملی بر فوتبال دارد. هیچ تیمی بیخودی بالای جدول ماندگار نمی‌شود، یحیی از دوستانم است و تیمش لایق این صدرنشینی است.

وی افزود: ما دست و پا بسته نیستیم و نشان داده‌ایم که یقه بزرگان را می‌توانیم بگیریم. جز بازی با استقلال که روز ما بود، در سایر هفته‌ها نتایج خوبی کسب کردیم.

سراج گفت: طالب ریکانی را به دلیل مصدومیت ۲ ۳ هفته از دست دادیم و یکی دو هفته دیگر هم این مصدومیت ادامه خواهدداشت. انگیزه بالایی داریم اما پول هم برای موفقیت در فوتبال لازم است. زنگنه، وزیر نفت با صحبت‌هایی که در خصوص پایان تیم‌داری وزارت نفت در فوتبال داشت، نشان داد که امیدی هم نباید داشته‌باشیم. متاسفانه تا امروز در لیگ نوزدهم، صفر درصد دریافتی داشته‌ایم که باورکردنی نیست. برای دل خودمان و هوادارانی که عاشق فوتبال هستند، بازی می‌کنیم و مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند تا از سایر منابع مالی، پول جور کنند.

وی در خصوص مشکل تیمش در بخش هجومی در بازی‌های اخیر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی بود اما در جام حذفی چند موقعیت خوب مقابل این تیم داشتیم. تا قبل از گل این تیم باید کار را تمام می‌کردیم. در ادامه این دیدار بعد از گل پرسپولیس، آنها حرفه‌ای تر بازی کردند و متاسفانه از این جام کنار رفتیم. مشکلات مربوط به گلزنی در تیم را باید با تمرکز بالاتر حل کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید