اسلایدر

اهدای قهوه مهربانی به کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد

صاحب یک کافه در مشهد ۵۰۰ عد بسته حاوی قهوه را که بر بدنه آن خطاب به پزشکاران و پرستاران نوشته “تو قهرمان منی” با هدف قدردانی از زحمات بی‌وقفه و دشوار کادر درمانی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا اخیرا به گروه پزشکی بیمارستان شریعتی این شهر هدیه کرد.

به گزارش صدای مشهد، سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد گفت: این شیشه های قهوه سرد و شیرینی طی روزهای اخیر در دو مرحله در پی اقدامی زیبا توسط یکی از کافه های مشهد اهدا شده است.

علی باغستانی افزود: روی شیشه های این قهوه ها نوشته شده است “تو قهرمان منی” تا پزشکان و پرستاران پس از دریافت این هدیه های شیرین و معطر بدانند که در بیرون از بیمارستان همه مردم قدردان زحماتشان هستند.

وی تعداد کل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد را ۶۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: کادر پزشکی این بیمارستان با تلاش قهرمانانه و شبانه روزی خود از هیچ تلاشی برای درمان بیماران مشکوک به کرونا دریغ نخواهند کرد.

بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری یکی از بیمارستانهای اختصاصی درمان بیماران مشکوک به کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده است.

از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۱۲ اسفند ماه جاری ۷۴۵ مورد مبتلا به سندروم حاد تنفسی به مراکز درمانی خراسان رضوی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۰۳ نفر همچنان بستری هستند و بخش عمده باقی این تعداد ترخیص شده‌اند اما  ۲۹ مورد مثبت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی هم گزارش شده است. /ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید