اسلایدرشهری

کاهش آلایندگی هوا با راه اندازی جایگاه اختصاصی سوخت اتوبوسرانی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: راه اندازی جایگاه اختصاصی سوخت اتوبوسرانی که مجهز به فیلترهای تصفیه سوخت است، کاهش آلایندگی هوا را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش صدای مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم، امروز در مراسم افتتاح همزمان جایگاه اختصاصی سوخت اتوبوسرانی، مجموعه ورزشی شهدای تاکسیرانی و رونمایی از سیصد و بیستمین تاکسی نوسازی شده که با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این جایگاه با هزینه پنج میلیارد تومان احداث شده است که باتوجه به افزایش قیمت ها، ارزش ریالی امروز آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: جایگاه اختصاصی سوختگیری ناوگان اتوبوسرانی با هدف استاندارد سازی و ساماندهی فرآیند توزیع سوخت، جلوگیری از پرت و هدر رفت در توزیع، ایجاد پتانسیل عرضه عمومی سوخت و در مقابل درآمد زایی برای سازمان احداث شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه جایگاه سوختگیری مذکور در زمین به مساحت حدود ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته شده است، بیان کرد: این جایگاه دارای دو سایبان، پنج سکو و ۱۰ دستگاه دیسپنسر با ظرفیت ذخیره سازی ۳۶۰ هزار لیتر است که در محدوده سیدی، انتهای خلج به بهره برداری رسیده است.

حسینقلی زاده مقدم خاطرنشان کرد: استفاده از فیلترهای بیشتر در هنگام سوختگیری باعث کاهش آلایندگی هوا می شود، لذا در سیستم سوختگیری این جایگاه از فیلترهای بیشتری نسبت به سوخت رسانی تانکری استفاده شده است که همین امر کاهش آلایندگی هوا را در پی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید